בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

אני, פורים

 גרסת הדפסה   
 
מאת: רותי קרני הורוביץ

הופעת הרוק של להקת השמיניסטים החרישה את אזניי . נדחקתי יחד עם חברים מהשכבה לאולם הספורט של הגימנסיה. כתפי נלחצה לזו של ענת פלדמן, שותפתי לשולחן בכיתה, והבל פיה, אלף פטישי צחנה ייחודית שלימים אזהה אצל ילדיי כמתקפת סטרפטוקוקים מתקרבת, אגרף את נחיריי. 

נשף פורום השנתי, טקס פגאני בו מציגות הנערות לראשונה את מרכולתן הנשית, בהינתן ההיתר להתאפר ולהתחפש, והנערים לכוכבי רוק או אופנוענים מהגהנום, התרחש לפי כל הכללים. האולם היה מקושט בעשרות בלונים כחולים וכתומים, כצבעי דגל בית הספר. כרזות 'פורימון' שהכינה ועדת הקישוט של חטיבת הביניים, נתלו על סלי הכדורסל. סרטים נוצצים בשלל צבעים נמתחו מקיר לקיר וקצותיהם תלו ישרים או הסתלסלו כקפיצים כלפי רצפת הלינולאום הירוקה. חנה רנן, רכזת החטיבה, התחפשה זו השנה השלישית לתינוקת. מוצץ ענק היה תלוי על צווארה, ומכנסי סבתא תפוחים חבקו את קרסוליה הדקיקים. שני עיגולי אודם שצוירו על לחייה וכובע תחרים לבן השלימו את המראה הסתמי של מורה מחופשת, המשתדלת לשמוח ולשמח ובה במידה להשמר משמץ עוקצו של סקס-אפיל.
 
צ'רניאק, המורה לביולוגיה, עמד שעון אל קיר הכניסה לאולם.. ברכו האחת כפופה וסוליית האדידס רום שלו לחוצה כנגד סולם העץ עגול השלבים הקבוע בקיר. זרועותיו היו שלובות על חזהו והוא סקר בחיוך מתמוגג את תצוגת הנשיות המתפרצת של ביכורי הנערות. שלום, חייכנו ענת ואני אל המורה שנחשב נחשק יחסית. צעיר למדי, ולא היה ידוע האם הוא נשוי. "ענת, מה יהיה איתך, את נעשית יפה מיום ליום", מזג צ'רניאק את המילים המותרות להיאמר בין מורה ותלמידתו בפורים בלבד באיטיות, כהינומה של שמן חמים ומבושם. מבטו ננעץ והולך בפניה כשיניים החודרות אפרסק בשל. הסומק הציף את פני שניהם כמו מאגמה לוהטת אודותיה הסביר באחד השיעורים, אך ענוג ודק ממנה, כאבק שמשות מופז באור. עמדתי שם, חולקת בגופי את אותו מרחב קטנטן, אולי שמונים סנטימטרים רבועים הותירה לנו ההתרחשות ההומה. "רגע, ומה איתי, גם אני כאן", זעקתי כמו משוגעת ללא קול מתוך גופי, "מה איתי??".

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש