www.leida.co.il   
 

נשים קוראות ללדת ומפעילת ''קומת היולדות'' בשרתון

 מאת: רותי קרני הורוביץ

נשים קוראות ללדת ומפעילת `קומת היולדות` בשרתון י-ם –בודקות שת"פ
`נשים קוראות ללדת` נפגשו עם נציגת רשת בתי ההבראה, `מרגוע` מקבוצת `שרתון`, לקראת הפעלת חלקים במלונות שבבעלותם כבתי הבראה ליולדות. היוזמה להקמת השירות ליולדות, באה בעקבות המשבר הקשה שפקד בשנה האחרונה את ענף התיירות, ושבעטיו נגרמים הפסדים מתמשכים לבתי המלון עקב תפוסה נמוכה.
בפגישה שהתקיימה ביום חמישי השתתפו, מצד נשים קוראות ללדת נירית שפירא, מייסדת התנועה, ויהודית שפמן, מפעילותיה הבולטות, ומטעם המלונאים נכחה נעמי טויטו, מרשת מרגוע. מטרת הפגישה היתה לבדוק דרכים שיתוף פעולה בין הארגון ובין רשת בתי המרגוע.
בפגישה נאמר כי השירות המוצע מהיום נועד לענות על הצורך במנוחה של היולדת, בשילוב עם פינוק. בשלב הראשון מוצעים מהיום חדרים בקומה השמינית במלון `שרתון פור פוינטס` הירושלמי, שהותאמו במיוחד לצרכי המשפחה הטריה. תינוקיה צמודה תתן שירות השגחה, ויועצת הנקה תעניק הדרכה לכל יולדת שתתארח. בנוסף תזכה היולדת בשירותי הארחה ברמה גבוהה, נוכחות צמודה של רופאת נשים מומחית ורופאת יילודים מומחית, ואף העשרות כעיסוי לתינוקות. היולדות יוכלו לנצל את שירותי האירוח של המלון כדי לקבל את פניהם של המבקרים במתקנים מרווחים.
המחירים ינועו סביב 500 ₪ ליום אירוח ליולדת, 700 לזוג, וילד עד גיל שנתיים בחדר – חינם. בשלבים הבאים ייפתחו שירותי מלונאות דומים ברשת שרתון גם בצפון הארץ. לדברי מנהלי הרשת, אין בכוונתם להתחרות ברשת `אפרורפו-בייבי`, כך שלא צפויה פתיחת סניף נוסף באזור המרכז.
השירות יצטרף כאמור להיצע הקיים היום בישראל, והמורכב ממלון `אפרופו בייבי` שצמוד לבית היולדות בשיבא, ומשני בתי הבראה ליולדות נוספים הממוקמים בירושלים, והמשמשים בעיקר את המגזר החרדי.
הנתיב למאמר שפורסם ב`מעריב` על אודות כוונת הרשת להציע את השירות החדש:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\HYKJ82RS\מעריב עיתון של כולם גם באינטרנט.htm