www.leida.co.il   
 

פרסם מודעתך עכשיו חינם!

 מאת: רותי קרני הורוביץ

פרסום באינדקס לידה מוביל אתכם אל קהל המטרה האיכותי ביותר. עם למעלה מ3000- משתמשים ייחודיים (unique users) מדי יום, מקום ראשון במנוע החיפוש google עם הקשת הערך `לידה`, ומאות הפניות בטוחות מואללה! (התכנים המתייחסים ללידה בפורטל הזה – מאיתנו ומקושרים אלינו בלינק) ומרבים אחרים ביום, פשוט אין לנו מתחרים. אין לאף אתר ממוקד לידה טראפיק (תנועת מבקרים) כמו שלנו.

אתר לידה הוא הגב החזק ביותר שיכול להיות צמוד לאינדקס בנושא לידה כי יש לו את התכנים המובילים בישראל. אין עוררין כי אתר לידה הוא האתר הטוב, המקיף, והאיכותי ביותר בישראל, בנושאים שמסביב ללידה, וככזה הוא מושך אליו את הקהל הטוב ביותר.

בהשוואה לקטלוגים המודפסים
היתרונות שלנו: זמינות מוחלטת – אינדקס לידה – הגדול במדינה תמיד זמין, ומעודכן בכל רגע. ניתן להגיע למידע מכל מקום ובכל זמן. האינדקס קל לשימוש – השקיפות למשתמש עולה עשרות מונים על זו של כל קטלוגים מודפס.

להלן מחירי הפרסום באינדקס לידה
מודעת פרסום מורחבת 500₪+מע"מ לשנה

דוגמה: (המודעה של דבש מסלע)

מודעת פרסום מורחבת, כוללת את השדות הבאים:
שם+משפחה או שם העסק
תמצית/תיאור - עד חמש מילים (מוגבל לגודל התיבה)
כתובת
טלפון
טלפון נוסף
אימייל
קישור לאתר
פירוט נוסף עד 25 מילים (מוגבל לגודל התיבה)

מודעת פרסום מועדפת וממוסגרת 1000 ₪ + מע"מ לשנה
דוגמה: המודעה של טובה קראוזה
מודעת הפרסום המועדפת והממוסגרת כוללת תמונה, והיא בעלת רקע צבעוני. מיקומה המועדף - בחלקו העליון של עמוד הקטיגוריה, הופך אותה לבעלת חשיפה מקסימלית.
המודעה כוללת את השדות הבאים:
שם+משפחה או שם העסק
תמונה או לוגו לפי בחירתכם בגודל 70pxl מרובע
תמצית/תיאור (מוגבל לגודל התיבה
טקסט חופשי עד 40 מילים (מוגבל לגודל התיבה)
כתובת
טלפון
טלפון נוסף
אימייל
קישור לאתר שלכם, או לכל מקום שתבחרו ברשת

מיני אתר דינמי הכולל מודעת פרסום מועדפת וממוסגרת 1200 ₪ + מע"מ לשנה
דוגמה: (המודעה של חן אהובה הילה)
מיני אתר הוא שילוב בין מודעת פרסום מועדפת וממוסגרת ובין עמוד דינמי ענק (עד אלפיים מילה, וכולל שלוש תמונות) באינטרנט, המתארח באתר אמנות הלידה, ושהוא שלכם בלבד. לינק `לאתר` המופיע במודעה, מוביל אל המיני אתר שלכם. מובן שהגישה אל המיני-אתר אפשרית גם ישירות, שלא באמצעות האינדקס.
המיני-אתר הנו עמוד אינטרנט שלכם היכול לשמש אתכם כברושור שיווקי, כמאמר המלווה בתצלומים, או לכל מטרה שתבחרו.
היותו של המיני-אתר שלכם דינמי מאפשרת לכם להחליף את הטקסטים שבו אחת לחודש, אם תבחרו לעשות זאת, או יותר, במקרים חריגים. הדינמיות הזו מאפשרת לכם לעדכן את הלקוחות שלכם במבצעים מיוחדים, סדנאות, קורסים, אירועים וכו` המתקיימים באותו החודש, או שהייתם רוצים לספר עליהם.
מודעת הפרסום המועדפת והממוסגרת כוללת תמונה, והיא בעלת רקע צבעוני. מיקומה המועדף - בחלקו העליון של עמוד הקטיגוריה, הופך אותה לבעלת חשיפה מקסימלית.
מודעת הפרסום המועדפת והממוסגרת כוללת את השדות הבאים:
שם+משפחה או שם העסק
תמונה או לוגו לפי בחירתכם בגודל 70pxl מרובע
תמצית/תיאור (מוגבל לגודל התיבה
טקסט חופשי עד 30 מילה (מוגבל לגודל התיבה)
כתובת
טלפון
טלפון נוסף
אימייל
קישור למיני-אתר שלכם, או לכל מקום שתבחרו ברשת
אתר אינטרנט שלם
אתר אינטרנט המוצב בדומיין פרטי משלכם ומותאם בדיוק לעסק שלכם. מעמוד בודד, ועד אתר מורכב וגדול, הכולל חנות, פורום, מערכות לשליחת ניוזלטר, וכל שתרצו ושהטכנולוגיה מעלה על הדעת. נוכל לעצב אותו כרצונכם, לקנות עבורכם את הדומיין, לאחסנו, לערוך את הטקסטים שבו, לייעץ לכם כיצד לשווקו, ולתחזקו עבורכם. המחיר - לפי העניין.

לפרסום שורת מידע בסיסית חינם, הכנסו לקטיגוריה המבוקשת באינדקס לידה - הגדול במדינה, לחצו על כפתור 'הוספת מודעה' ומודעתכם תאושר בתוך יממה. לתשומת לבכם, הפרסום חינם אינו כולל קישור לאתרכם. הוספת הקישור כרוכה בתשלום.
פרטים נוספים אצל רותי קרני הורוביץ 03-5222427 052-8374237