www.leida.co.il   
 

לצורך נוחות ההדגמה העליתי מראש מספר קבצים לממשק זה. הטבלה שתקבלי תהיה כמובן ריקה.  העלאת התמונות ושוביוצן נעשית בשלושה שלבים פשוטים: הקלקה על הכפתור שבראש הטבלה, המציין את שלב א', העלאה של הקובץ בעמוד העלאת הקבצים אליו תגיעי לאחר ההקלקה על מקש שלב א', השלמת ההעלאה תחזיר אותך לעמוד ההעלאה והשיבוץ הראשי, והקלקה על כפתור שלב ב' תאפשר לך להשלים את התהליך ולשבץ את התמונות בעמוד עריכת הטקסטים שבמרכז עמוד הבית.

השיבוץ נעשה באמצעות העתקת שמות הקבצים לחלון הקטן שצמוד לכל חלון עריכת טקסט משמאלו למטה. הדרך הנוחה להעתיק את השם המלא של הקובץ, כולל הסיומת שלאחר הנקודה המציינת את הסוג של הקובץ, היא כמודגש בטיפ: ראשית יש 'לצבוע' או להגדיר את שם הקובץ בעזרת שלוש הקלקות רצפות עליו, ולאחר מכן להעתיקו (מומלץ להעתיק באמצעות CTRL+C את שם הקובץ כפי שמופיע מימין לפני ההקלקה). ההעתקה היא לתוך החלון המדובר הקטן משמאל למטה בעמוד עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית אליו תגיעי באופן אוטומטי אם תקליקי על כפתור שלב ב'.
הגודל האידיאלי לתמונה המלווה את הטקסטים שבמרכז עמוד הבית הוא 105 פיקסל מרובע. תמונות גדולות במיוחד עלולות לעוות את העמוד. אל תפחדי לנסות. ולטעות. בפעם הבאה תצליחי יותר ואת הידע שתצברי איש לא יוכל לקחת ממך.
קביעת צבע הרקע של האתר
הקלקה על כפתור המשימה השני מעמוד העורך הראשי תביא אותך אל עמוד פשוט, שאת השדות שלו הכרת במשימת עיצוב הכותרת. עכשיו, את בוחרת את 'צבע הקנווס', הרקע, של כל עמוד הבית שלך.
בחרי בגוון שאת רוצה, עדכני את העורך וצפי באתר, בדיוק כפי שעשית בצעד הקודם של עיצוב הכותרת.
תוכלי לשחק שוב ושוב בכל אחד מהמשתנים שהעורך מעמיד לרשותך. טיפ: רשמי לעצמך את מספרי הגוונים שאהבת. קשה לשחזרם מזכרון חזותי בלבד.
 
 
ולפני שנמשיך לעריכת סרגל הניווט העליון של האתר שלך,
 
הערה כללית על עיצוב
 
עיצוב הוא כיף גדול. הנחת את הבדים (הטקסטים), ועכשיו תוכלי לצבוע, לקשט, לפסל ולהפוך אותם ליצירות מסוגננות ממש. איננו יכולים בפורמט העומד לרשותנו ללמד את יסודות שילובי הגוונים, העימוד הגרפי וכו', אך את יכולה להשיג באמצעות ניסוי, טעיה וטעם אישי הישגים מצוינים.
 
אם אינך בטוחה בעצמך, הצמדי לעיצוב פשוט: רקע לבן וקישורים בגוון חזק אחיד. במקרה זה תני לתמונות שלך לקשט ולעצב את החותם האישי שלך על האתר. גם הטקסטים שלך בפני עצמם משקפים את הסגנון שלך, כך שאל תפחדי מאתר רזה בעיצובים. ככלל, עדיף להשקיע בטקסטים ולהציגם בבהירות, על-פני להמם את הגולשים בגיבוב אותיות בשלל גדלים ובצבעים מקושקשים. אם את מעט יותר נועזת, לכי על צבע רקע בהיר, נאמר לילך בהיר מאד, ועל גוונים כהים יותר שלו ה'מושכים' כל פעם לכיוון צבע אחר, לרקע של הקישורים מימין ולרקע של הטקסטים שבמרכז דף הבית. זהירות, ה'משחק' בצבע ממכר..
 
הנה עמוד הבית שלך, טקסטים בלבד. כל שעליך לעשות הוא להלביש אותו. אל תדאגי בקשר לקישורים, נעשה זאת בשלב השלישי, המלמד טעינה ועריכה של טקסטים.
 
לפניך טבלה המתארת את השדות שמצויים בעמוד הבית שלך ושקובעים את המראה ואת התחושה שיאפיינו את האתר שלך. הטבלה מציעה אפשרויות וצירופים אינסופיים לעיצוב, ואת מוזמנת להנות מעצם המשחק. בזמן שביקרת באתרים שונים ברשת נתקלת בוודאי נתקלת בטקסט מודגש, כמו מילים שהעורך רצה להבליט, כמו כותרות ביניים, ולעיתים באותיות נטויות, בדרך כלל לשם הבאת ציטוט, מכתב וכו'. תוכלי לעשות את כל זה באתר שלך באמצעים פשוטים ביותר.
 
הצעות לעיצוב לפי שילובי צבעים:
 
אתר 'סולידי-עליז' בגוונים ורוד-סגול-בהיר-אפור
צבע הרקע של הכותרת: E0BAE9
צבע הרקע של הדף: FB99E2
צבע הרקע של הטקסטים שבמרכז עמוד הבית: E4D6E7
צבע הרקע של רשימת הקישורים מימין: D0D0D0
 
 
אתר בגווני 'סורבה תות': ורוד-כתום פסטלי
צבע הרקע של הכותרת: FF9B9B
צבע הרקע של הדף: FFAC59
צבע הרקע של הטקסטים שבמרכז עמוד הבית: FECF81
צבע הרקע של רשימת הקישורים מימין: FEC4AF
 
 
אתר בגווני 'ספארי': חאקי-ירקרק-אפרפר
צבע הרקע של הכותרת: #DCD8CD
צבע הרקע של הדף: #E6D8AA
צבע הרקע של הטקסטים שבמרכז עמוד הבית: #E1E1C4
צבע הרקע של רשימת הקישורים מימין: #B8C1A6
 
 
אתר בגווני 'אייסקפה': וניל-מוקה-ריבת-חלב
צבע הרקע של הכותרת: #FDE199
צבע הרקע של הדף: # FFFFD5
צבע הרקע של הטקסטים שבמרכז עמוד הבית: #FDE8B0
צבע הרקע של רשימת הקישורים מימין: #FAD394
 
עריכת סרגל הניווט העליון (כולל הוספה ועריכה של המאמרים המקושרים אליו)
הקלקה על קישור זה מעמוד הניהול הראשי של האתר שלך תנחית אותך לעמוד בו מופיעים שלושה שדות שאותם עליך למלא. שלושת השדות יהפכו לקישורים שיהוו את חלק הארי בסרגל הניווט העליון של האתר שלך. סרגל הניווט העליון הוא אלמנט המופיע בכל אחד מעמודי התוכן של האתר שלך, כמו גם בעמוד הבית.
סרגל הניווט העליון הנקרא גם BAR, או סרגל או סרגל עליון מכיל חמישה קישורים בסה"כ. שניים מהם קבועים, ושלושה הניתנים לעריכה ולשינויים. הקישור הימני ביותר הוא קבוע. הקלקה עליו מצד משתמשי האתר שלך תוביל אותם תמיד לעמוד הבית של האתר שלך. הקישור השמאלי ביותר, הקבוע גם הוא, מוביל לפורום האתר הכללי. שינוי ייעודם של קישורים אלו כמו גם הוספת פורום משלך לאתר שלך, אפשריים אך הדבר כרוך בתשלום.
עריכת סרגל הניווט העליון

מדריך למשתמש באתר מתארח

 מאת: רותי קרני הורוביץ

תנאי שימוש

 
תנאי השימוש בממשק הניהול ובאתר משנה המתארח באתר דולות - אמנות התמיכה בלידה
 
תנאי השימוש הנם חלק בלתי נפרד מתקנון השימוש באתר אמנות התמיכה בלידה ומהמדריך להקמת אתר מתארח באתר אמנות התמיכה בלידה, ובעצם השימוש במדריך ובתכנית הניהול, הנני מתחייבת לקבל עלי את התנאים וההגבלות כדלקמן, ומצהיר בזאת (הדברים מובאים בלשון נקבה אך מופנים לשני המינים) כדלקמן:
 
1. שאני דולה (ובכלל זה תומכי/ות לידה, מלווים בהריון, ותומכים/ות לאחר לידה ובהנקה)
 
2. שאעשה באתר המשנה שאבנה ובממשק הניהול שלו שימוש למטרות מסחריות הגונות בלבד לקידום העסק שלי כדולה (כולל עיסוקים נלווים הקשורים בקשר ישיר עם עיסוקי זה לדוגמא עיסוק בענף מענפי הרפואה המשלימה)
 
3. שלא אעשה באתר המשנה שאבנה או בממשק הניהול שלו כל שימוש המנוגד לחוקי מדינת ישראל
 
4. הנני מבינה שהעלאת התכנים והתמונות לאתר המתארח הם באחריותי, ושכל התכנים שבו יהיו על אחריותי בלבד. הנני לוקחת על עצמי באופן מלא ובלתי חוזר לשפות את בעלי אתר אמנות התמיכה בלידה בגין כל תביעה שייתבעו בעלי אתר אמנות התמיכה בלידה בין אם במישרין ובין אם בעקיפין בגין העלאה או הצגת כל תוכן או שימוש אחר שאעשה באתר המתארח שאפעיל
 
5. הנני מבינה שקיבלתי את השימוש במערכת לצרכים שלעיל בלא תמורה או תביעה מצדי וזאת למשך שנה מיום קבלת הסיסמה ושם המשתמש בחינם ושלאחריה אין האתר מתחייב להציג או לאחסן כל תוכן שהעליתי, ואף אינו מתחייב להתריע בפני בכל דרך שהיא על סיומה הצפוי של תקופת ההתקשרות
 
6. הנני מצהירה כי אגבה באופן תדיר וסדיר כל תוכן שהוא שאעלה לאתר וכי במקרה של אבדן אתר המשנה שלי כולו או חלקו מכל סיבה שהיא אני פוטרת לאלתר את הנהלת האתר מכל אחריות בנדון
 
7. הנני מתחייבת שלא להעלות לאתר שלי תכנים או מדיה מכל סוג במשקל כולל העולה על 1000 קילובייט. אם אעשה כן ידוע לי כי האתר יורד וכל החומר שבו, או חלקו, יימחק. במקרים מיוחדים תישקל חריגה מבוקשת, אנא פני למנהלת האתר לאישור במקרה זה
 
8. הנני מבינה כי הנהלת אתר אמנות התמיכה בלידה הינה בעלת הזכות הבלעדית להסיר את האתר המתארח שלי כולו או חלקו, במקרה של עבירה על אחד או יותר מתנאי השימוש או מסעיפי התקנון או שניהם גם יחד, או בכל מקרה שיראה לנכון להנהלת האתר על-פי שיקול דעתה הבלעדי
 
9. הנני מצהירה שקראתי את תקנון השימוש באתר והסכמתי בזאת לקבלו במלואו
 
10. הזכות לשינוי התקנון ותנאי השימוש נשמרת לבעלי אתר אמנות התמיכה בלידה, בכל עת
 
בהצלחה ושימוש נהדר,
 
רותי
 
  
 
 
בחירת שם מתחם לאתר מתארח
 
במייל שקיבלת מופיע שם הדומיין המתארח שלך אצלנו, כפי שבחרה המערכת. ניתן לשנות את שם הדומיין בתוך יומיים מקבלת המייל. לדוגמא, אם שמך מיקי גרין, ולעסק שלך קראת 'לבבות', קיבלת מאיתנו את שם הדומיין הבא:
 
עם זאת, ייתכן שתרצי לבחור באחת האפשרויות הבאות:
 
 
או באפשרות אחרת. זכרי כי תוכלי לבחור בכתובת אחת בלבד לאתר שלך אצלנו.
 
אם תבחרי באופציה הראשונה, תגרמי לזכירות גבוהה יותר לשמך המלא, אם השם שלך הוא המותג שלך. ברוב המקרים, שם מלא הוא האופציה המועדפת עבור דולה, משום שהחיפוש את הדולה מתבצע בעיקר לפי שמה.
 
היתרון שבבחירת כתובת בה מופיע השם הפרטי בלבד, או שם המשפחה בלבד הוא בכך שהכתובת קצרה יותר (וזה משמעותי אם שמך ארוך או קשה לאיות), ובתפיסתה בבחינת 'כל הקודם זוכה' (לדוגמה במקרה שיש שתי דולות ששמן מיקי, נאמר).
 
היתרון בכתובת השלישית הוא עבור מי שיש להן עסק שמציע מגוון רחב של שירותים, והחדרת השם חשובה לכשעצמה.
 
כמובן שתוכלי לבחור גם בכל שם אחר המתיישב עם תאני השימוש והתקנון ובלבד שלא נתפס קודם.
 
אתר מתארח באתר אמנות התמיכה בלידה
עצבי והקימי את אתרך עכשיו!
 
ברוכה הבאה למערכת הגמישה של אתר אמנות התמיכה בלידה להקמת האתר שלך.
הקמת האתר פשוטה ואינה דורשת ידע מוקדם בתכנות או בעיצוב.
ההקמה כרוכה בשלושה שלבים עיקריים:
 
-          איסוף טקסטים רלוונטיים שכתבת בזמן לימודייך וכו', וכתיבה של טקסטים חדשים כמפורט להלן
-          טעינה של טקסטים וטיזרים (תמציות מגרות לקריאה) מתוכםלתוך עמודי המאמרים ולעמוד הבית
-          עיצוב עמוד הבית ועמודי האתר, טעינת תמונות ועדכון שוטף של האתר
 
השלב הראשון של הקמת האתר שלך, איסוף וכתיבה של טקסטים חדשים לצורך פרסום באתר שלך
 
כדולה, בוודאי נדרשת לכתוב עבודות כחלק מחובות הגשת המטלות בזמן לימודייך. בעבודתך, יצא בוודאי פה ושם שרשמת סיפור לידה, שכתבת לעצמך רשימות שונות החל ב'מה לקחת בתיק', וכלה בתקצירי שיעור הכנה ללידה, טיפול בתינוק, הנקה או כל דבר שהוא מתחום התמחותך ושכתבת. חמרים אלו, שכבר מצויים בידיך עשויים לשמש מכרה, לכריית טקסטים שיעניינו אנשים נוספים ויגבירו את הניראות שלך ואת התנועה באתר שלך. בין אם ליווית לידה אחת או רבות – תעדי את סיפורי ליווי הלידה שלך! אם הלקוחות שלך כתבו את סיפור הלידה – בקשי רשות להעלותו לאתר שלך. סיפורי לידה הם אוצר של רגש, מידע ועניין – אל תוותרי עליהם!
 
הטקסטים הקיימים שלך דורשים, סביר להניח, עריכה, צמצום או עיבוי והתאמה מסוימת לפני פרסומם באתר שלך. כבעלת נסיון ברשת אני יכולה לומר לך שטקסט טוב הוא סוכן המכירות הטוב ביותר שיש ברשת.
 
טקסטים חדשים נדרשים אף הם לצורך הקמת האתר שלך. מדובר בטקסטים שתכתבי אך ורק לצורך האתר, אך שתוכלי לגזור מהם חומר פרסומי רב בדמות ברושורים, לוחות זמנים, קומוניקטים (מנשרים לעיתונאים) ועוד.
 
את ההוראות לכתיבת טקסט מהסוג השיווקי תוכלי למצוא להלן, ואני ממליצה בחום שתכנסי גם לאתר המעולה של בעלי, ד"ר רוני הורוביץ www.internet-marketing.co.il  בו תוכלי ללמוד הרבה על סודות השיווק באינטרנט. כדולה, האינטרנט הוא כלי שיווק אדיר עבורך. למדי אותו, השתמשי בו להנאתך, ותוכלי לגייס לקוחות חדשים, לשמור על קשר עם אלו הקיימים, ולהמיר תנועת מבקרים באתר שלך בלקוחות.
 
כדי לתת למבקרים באתר שלך מושג בהיר אודותיך ואודות השירותים שאת מציעה, כדאי לך להקדיש את הזמן לחיבור של שלושה-ארבעה טקסטים לפחות מהסוג הבא:
 
מי אני - טקסט המוסר תיאור בן כ150-300 מילים אודותיך: הכשרתך, המיוחד באתר שלך, וסוג השירותים או המוצרים שאת מציעה
 
השיטה שלי – טקסט המתאר את הייחוד שבשיטת העבודה שלך. לכל דולה יש נוסחה ייחודית בעבודתה הנובעת מסוגי ההכשרה שלה, כישוריה הטבעיים, נסיונה ונטיות לבה. ספרי למי שלא מכיר אותך מה האני מאמין שלך? מה הבידול שמייחד אותך מדולות אחרות?
 
קורסים וסדנאות – טקסט המתאר את השירותים, המוצרים או הסדנאות שאת מעבירה. כדאי לעגן את הפעילויות הללו שאת מציעה, אם בכלל, בתאריכים, ימים בשבוע ושעות. אם אינך מקיימת פעילות לציבור הרחב, אולי כדאי לך לשקול להציע מבצעים. לדוגמא – חבילה של שלושה טיפולים ועיסוי לאחר לידה וכו'.
 
תעריפים – מחיר הוא עוגן חזותי אדיר. כמה את גובה? כמה את מרוויחה מזה? כמה זה ביחס למתחרים? כשאנחנו רואים תווית מחיר המיינד שלנו נתפס לשורת חישובים ובפועל מבצע תהליך של התקשרות והזכרות. אינך רוצה למנוע מהגולשים שלך להתקשר , נכון? אפילו אם המתחרה שלך תדע כמה בדיוק את מבקשת. אז מה? הרעיון להסתיר מידע 'תתקשר ואז נגיד לך מחיר' אינו מגביר את קצב הפניות אליך, אלא חוסם אותן. את רוצה למכור? חלק מתהליך המכירה הנו הצגת השירות/המוצר כשעליו מתנוססת תווית של מחיר. בני לך מחירון עכשיו!
 
סוג נוסף של טקסטים שתרצי לשבץ באתר הוא מכתבי תודה. אם לקוחותיך מבקשים להודות לך, בקשי מהם רשות לפרסם מכתב תודה בשמם המלא או בראשי תיבות באתר שלך. כעסק המבוסס על מתן שירות היחס האישי ותחושת האמון חייבים להיות מיוצגים. הטקסט שעושה זאת טוב במיוחד הוא מכתב תודה של לקוח מרוצה.
 
אני ממליצה שתאספי לפחות 15 אייטמים – חיבורים קצרים או ארוכים שיהוו את ליבת התוכן של האתר שלך. בקצב שנוח לך אספי חמרים והוסיפי אותם לאתר.
 
איך לכתוב טקסט שישווק אותך היטב?
 
ספרי בלשון בהירה על השירותים או המוצרים שאת מציעה.
אם התחום הנוסף שבו את עוסקת אינו מוכר, הקדמה כללית קצרה על אודותיו היא בגדר חובה.
השתמשי במשפטים קצרים וברורים. דמייני שאת מתראיינת ברדיו וחייבת להתבטא באופן מושלם.
אווררי את הטקסט שלך. שלא יהיה מסה צפופה ומעייפת של מילים. אוורור טקסט מושג בקלות באמצעות כותרות ביניים קצרות (עד שלוש מילים, רצוי אטרקטיביות), ועל-ידי שיבוצו בסוגי טקסט אחרים, בעלי שורות קצרות דוגמת רשימות (של פעילויות או מוצרים).
כדי ליצור רושם עכשווי ודינמי, ספרי על הפעילויות שלך (ערבי הדרכה, ייעוץ, שיעורים, סדנאות וכד') בחודשים הקרובים, ועגני אותם בתאריכים מדויקים.
אספי מלקוחותיך המרוצים עדויות כתובות (מכתבי תודה לדוגמא) המעידות על מצוינות, ברשות הכותבים בלבד ובציון שמם ואפילו בראשי תיבות. ערכן של עדויות כתובות הוא עצום
ספרו מה הופך את השירות שלך למיוחד, חד פעמי. 
 
כדאי להעשיר את הטקסט בכמה שיותר מידע צרכני: מחירים, טלפונים, דרכי התקשרות, תאריכים כאמור, ואפילו שעות. אל תהססי לציין מחירים. זכרי שכל טרחה נוספת ואפילו הקלקה או התקשרות טלפונית היא מכשול עבור הלקוח. מכשול כזה מקטין בעשרות אחוזים את סיכויי ההתקשרות העסקית איתך לצאת אל הפועל.
 
הראי את הטקסט למכרים שלכם העוסקים בשיווק או באינטרנט או שבמסגרת עבודתם מתמודדים עם חומר כתוב (עורכי דין, עיתונאים, אנשי תקשורת, מרצים, אנשי הדרכה, מי שעוסקים בראיון עובדים וכו'), ושאלי אותם האם לדעתם הכתוב מושך בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אל תחששו לבקש את עזרתם, להיפך. יתכן שתגלו שמצאתם ערוץ תקשורת חדש ומרענן שרק יעשיר את התקשורת ביניכם.
זכרי, האתר שלך הוא דינמי, ומשמעות הדבר היא שתוכלו לשנות את הטקסט שמופיע בו בכל רגע כמעט.
 
אם יש ברשותך תצלומים דיגיטליים רלוונטיים, תוכלי להעלותם לאתר. אם אין לך לפחות תצלום אחד, מומלץ שתשקיעי בכך. פורטרט מאיר פנים הוא דרך נפלאה להתחיל כל תקשורת אנושית.
 
עתה, כשיש בידיך חומר גלם – טקסטים ומדיה, ניגש לבניית האתר שלך!
 
מבוא: מבנה עמוד הבית והאתר, להבין לפני שבונים
 
עמוד הבית
הוא העמוד הראשי של האתר שלך. עמוד זה הוא הראשון שאליו מגיעים כשמקליקים על שמך ברשימת אתרי הדולות.
עמוד הבית שלך מכיל שלושה אלמנטים עיקרייים:
 
ראש עמוד הבית, כולל סרגל הניווט העליון
 
רשימת הקישורים מימין
 
הכותרות והטיזרים של מרכז עמוד הבית, והסרגל התחתון
 
החלק הארי של ראש עמוד הבית הוא כותרת האתר שלך
כדולה, השם שלך הוא העסק שלך. את מוזמנת לבחור כותרת לאתר שלך, לדוגמא: נעמה גרין, דולה, מאסטר בשיאצו ומדריכת הנקה 052-3458796 אני ממליצה מאד שמספר הטלפון שלך יופיע בכותרת, מה שיקל מאד על הלקוחות הפוטנציאליים שלך להחליט ולהתקשר אליך.
 
מימין הכותרת, מצוי הלוגו המוקטן של אתר הדולות, המשמש קישור לאתר הראשי, וצמוד לה מלמטה, נמצא סרגל הניווט העליון, שהוא רשימת קישורים. לפי המוסכמות הלא כתובות של האינטרנט, מקובל שסרגל הניווט מכיל כארבעה חמישה כפתורים, המובילים מימין לשמאל למאמרים או למקומות הבאים
  1. עמוד הבית
  2. אודותיך (בד"כ מופיע כקישור 'מי אנחנו')
  3. המאמר הראשי שלך, שמתייחס ל'שיטה' המיוחדת שלך (שם המאמר, לדוגמא 'ליווי לידה בצבע')
  4. המאמר השני בחשיבותו שלך, למשל לוח הפעילויות (שם המאמר 'אירועי דצמבר')
  5. פורום 
ראש עמוד הבית הוא אלמנט החוזר על עצמו ו מופיע גם בכל שאר העמודים באתר.
 
גוף עמוד הבית
מכיל מספר כותרות ושתחת כ"א מהן פסקה או שתיים ממאמר, שאת רוצה להוביל אליו את המבקרים באתרך. לדוגמא: את יכולה לבנות את עמוד הבית שלך כך שהכותרת והטיזר הראשונים שבמרכז עמוד הבית שלך יהיו חדשות, או מאמר טיפים עדכני. בסוף כל פסקה כזו מצוי קישור למאמר המלא.
 
מטרתך לפתות את הקוראים לעיין בכמה שיותר עמודים באתר שלך, והדרך לעשות זאת היא לתת להם תמורה בעד האגרה – ככל שהערך האינפורמטיבי שאת נותנת גבוה יותר, כך ירצו לקרוא אותך ויגברו הסיכויים שיתעניינו בשאר השירותים שאת מציעה.
בגוף עמוד הבית כמו גם בכל אחד מעמודי המאמרים ניתן גם לשלב תמונות.
 
עמודת הקישורים מימין
עמודה הקישורים מופיעה בצד הימני של הדף, ומכילה רשימת קישורים למאמרים שלך, לבד מאלו שאליהם מגיעים באמצעות סרגל הניווט העליון. מאחר שהאתר שלך אצלנו יכול להכיל עמודים ללא הגבלה כמעט הרי שכדאי לך לנצל את הבמה ולכתוב מאמרים בנושאים שאת מתמחה בהם. כדאי לך כאמור גם לאסוף מכתבי תודה מהלקוחות המרוצים שלך, ולהקדיש להם את הקישור התחתון בעמודה זו. איך לשכנע לקוחה מרוצה לכתוב לך מכתב תודה? אם היא אומרת שאינה יודעת איך להודות לך, עני לה בפשטות שתשמחי למכתב תודה, שיופיע אצלך באתר. לקוחות מרוצות שמחות לעשות זאת. כמו-כן כדאי לך להשתמש בטקסט הטוב ביותר מבין מכתבי התודה כפסקה בתוכן עמוד הבית.
עמודת הקישורים מימין היא, כמו גם ראש עמוד הבית מהווה אלמנט קבוע באתר שלך, ומופיעה גם בכל שאר העמודים באתר.
 
סרגל תחתון
השורה התחתונה של עמוד הבית של האתר שלך ושל כל עמוד בו מכילה קישורים וכיתובים קבועים.
כל הזכויות שמורות, תקנון, צור קשר. שני האלמנטים הראשונים מובילים למאמרים כלליים שלנו, והאחרון מוביל אל תיבת המייל שלך, כך שכל מי שירצה להפנות אליך דואר אלקטרוני יכול לעשות זאת בכל רגע.
  
הצעד השני של הקמת האתר שלך: עיצוב עמוד הבית
 
עיצוב העמוד משלב שתי משימות עיקריות: הזנת טקסטים, ואפיון גרפי שלהם (סוג וגודל גופן, צבע גופן, רקע וכד').
 
כדי שיהיה מה לעצב, אנחנו זקוקים לטקסטים, שהם המרכיב העיקרי באתר תוכן, כמו זה שלך מן הסתם. שימי לב שהמילה טקסטיל דומה למילה טקסט. הבד, הטקסט, הוא חומר הגלם שלך. הטקסטים יופיעו על גבי ה'כפתורים' של סרגל הניווט העליון, על גבי הקישורים שבעמודת הקישורים, ובפסקאות התוכן.
 
קביעת טקסט
עמוד הבית שלך מכיל ארבעה סוגי טקסטים:
כותרת האתר, סרגל ניווט עליון, עמודת קישורים מימין, והטקסטים שבמרכז עמוד הבית.
כדאי לך להתרשם מהדוגמא שלהלן, ולתכנן עבור עצמך את התכנים לעמוד הבית שלך, מבחינת סוגי הטקסטים, היקפם וכו'.
למרות שאנחנו באינטרנט אל תהססי להיעזר בנייר ובעפרון הישן והטוב אם את מרגישה צורך בכך. לעתים התכנון הראשוני חייב להיעשות על הנייר.
עתה, הכנסי לעמוד העריכה הראשי של האתר שלך, שהלינק שקיבלת מוביל אליו
ובחרי באפשרות העליונה – הקישור הראשון שכותרתו:
עריכת כותרת האתר
הקישור יוביל אותך לעמוד שכותרתו
עיצוב האזור העליון של האתר
עמוד זה מכיל את השדות הבאים:
צבע הרקע:
לחצו כאן לבחירת צבע הרקע
צבע הגופן:
לחצו כאן לבחירת צבע הגופן
גודל הגופן:
הטקסט:
     
כדי לבחור את הצבע של הרקע יש להקליק על כפתור בחירת הצבע (הרחב משמאל). הקלקה על כפתור זה תוביל אתכם לדף בחירה בו מסודרים הצבעים בטבלה משמאל, ובאזור מימין. אם את מעוניינת לבחור באחד הצבעים המובנים כבר אל תוך הטבלה משמאל, עליך להקליק על הצבע הנבחר ועל כפתור האישור.
אם את מעוניינת באחד מבני הגוונים שמצויים באזור הספקטרום שמימין, בחרי בו ואשרי. טבלת הצבעים הריקה משמאל למטה מאפשרת לך להוסיף צבעים לכן העיצוב הקבוע שלך, מה שיקל עליך במשימות התאמת הגוונים הנוספים של צבע הגופן, וצבעי הרקע בעמודי האתר שלך.
בסיום משימה זו תחזרי אל עמוד העיצוב.
עתה עליך לקבוע את צבע הגופן. מהו הגוון שאת בוחרת עבור אותיות הכותרת? כדי לבחור, הקליקי על מקש בחירת צבע הגופן, ובחרי בגוון, בדיוק כפי שעשית לפני רגע בבחירת צבע הרקע של הכותרת.
המשימה הבאה היא קביעת גודל הגופן. נהוג להשתמש בגודל 24 לפחות בכותרת עמוד הבית של אתר.
לסיום משימה זו, הזיני את הטקסט שאת בוחרת בו ככותרת האתר שלך, לדוגמא:
מיקי גרין, דולה, נטורופטית ומומחית בעיסוי תינוקות 054-6228383
(כבעלת עסק שעיקרו מתן שירות את רוצה להיות הכי זמינה שאפשר ללקוח. הצגת מספר הטלפון שלך בכותרת תקל על כל מי ששוקל להתקשר איתך להרים את השפורפרת!).
ולאחר שהטקסט והעיצוב הושלמו, לחצי על כפתור 'עדכן' בתחתית עמוד העריכה. זהו. תתחדשי! יש כותרת לאתר שלך. לאחר העדכון יביא אותך העורך האלקטרוני חזרה אל עמוד העריכה הראשי. לאחר שאת מעדכנת עמוד, עצתי לך – רוצי לראות מה עשית. הקלקה על מקש 'לצפיה באתר' שנמצאת בתחתית עמוד העריכה הראשי, תפתח עבורך בחלון נפרד את עמוד הבית של האתר שלך.
שימי לב! אם את מכניסה טקסטים למסגרות המתאימות בעמוד העריכה, ועוברת משם לעריכת המאמר המלא, למעשה לא עדכנת את הטקסטים שבעמוד הבית שלך. רק לחיצה על המקש 'עדכון דף הבית' תעדכן את הטקסטים שבמרכז עמוד הבית.
לחיצה על מקש זה תוביל אותך לעמוד שבו הכפתורים הבאים:
שלב א': הוספת תמונה (קובץ גרפי) לדף הבית (הרשימה שלהלן מוסיפה את הקבצים שנוספו)
שלב ב: שיבוץ קובץ גרפי בעמוד הבית (מומלץ להעתיק באמצעות CTRL+C את שם הקובץ כפי שמופיע מימין לפני ההקלקה)
בין שני הכפתורים הרחבים תמצאי את רשימת הקבצים הגרפיים שהועלו לתיקיית הניהול של עמוד הבית שלך.
העלאת קבצי תמונות לדף הבית
 
שם הקובץ
סוג
גודל
מועד שינוי
פעולה
649.jpg
jpg
5 Kb
17/04/2006 16:00:17
 
heart.gif
gif
977 bytes
19/04/2006 09:43:01
 
heart.jpg
jpg
3 Kb
19/04/2006 09:43:01
 
oved.jpg
jpg
15 Kb
19/04/2006 22:19:02
 
טיפ: הדרך הנוחה ביותר לסמן את שם קובץ התמונה היא להקליק עליו 3 פעמים ברציפות

 
קישור ימני (1)
קישור (2)
קישור (3)
קישור (4)
קישור שמאלי (5)
דף הבית
פורום
קישור קבוע
להוספת/עריכתהמאמר
להוספת/עריכתהמאמר
להוספת/עריכתהמאמר
קישור קבוע
 
   שלושת הקישורים האמצעיים של סרגל הניווט העליון יובילו לעמודי תוכן שתבחרי. ההמלצה שלי היא שתמלאי את הקישורים והמאמרים המקושרים אליהם בתכנים הבאים:
1.      'השיטה שלי' או 'מי אני' – 'השיטה שלי' היא מאמר מרכזי הסוקר את כלי העבודה העיקריים שלך. מי אני – מאמר המפרט את האני מאמין שלך, מציג את קו"ח הרלוונטיים וכו'
2.      אירועי החודש/הצעות מיוחדות/ – מאמר המפרט את טבלת הפעילויות שלך (הרצאות פתוחות, ערב פתוח, קורסים וכו')  בחודש הקרוב, או מבצעים מיוחדים שאת עורכת (לדוגמא ליווי לידה + ביקור אחרי + טיפול שיאצו במחיר מיוחד).
3.      שירותים/חנות/תעריפים: כדולה את מציעה שירות, אך למעשה יש לך רשימה של שירותים שונים: ליווי לידה, הכנה ללידה, שילוב של מפגש הכנה בודד או קורס רענון, ושילובים נוספים שאת מציעה. פרטי את כל סוגי השירותים שאת רוצה שהגולשים ידעו שניתן למצוא אצלך. אם יש לך מוצרים למכירה, אל תהססי למכור! גם התעריפים שלך מעניינים מאד. תני מחירון מלא ומפורט של השירותים שאת מציעה ושל המוצרים שלך, עוד מעט תלמדי כיצד להעלות תמונות, וכך תהפכי את השיווק באינטרנט שלך לאפקטיבי יותר. אם יש לך מה למכור באינטרנט – הציגי ומכרי!
עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית
לאחר שסיימת לעצב את הכותרת של עמוד הבית שלך ואת סרגל הניווט העליון, המשימה הבאה מפגישה אותך עם מלאכה הדומה לזו של עורך העמוד הראשי של כל עיתון. עמוד זה חייב להיות אטרקטיבי, אינפורמטיבי, והרמוני במיוחד.
כפי שתראי עם הכניסה לקישור עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית, תגיעי לעמוד המכיל שש טבלאות רוחביות, שבתוך כל אחת מהן שלושה שדות למילוי, ושדה אחד להקלקה ומעבר לעריכת המאמר המלא, ושדה אישור קטן (צ'ק בוקס) לאשרור הצגת התוכן שבטבלה בעמוד הבית. הצ'ק בוקס הקטן הזה מאפשר לך גמישות בבחירת מספר הנושאים שאת רוצה להציג במרכז עמוד הבית שלך, בין אם זה מאמר אחד מלא, ובין אלו, כפי שאני ממליצה, ארבעה עד ששה 'טיזרים' המגרים את הגולש לשוטט לעוד ועוד עמודים באתר שלך.
כשאפיינתי את ממשק העריכה, היה ברור לי שכדי למצות את האפשרויות הגלומות באתר כזה, עבור מי שאינם מקצוענים, אצטרך לגלוש מעט מגבולות 'הוראות הסדר' היבשות, ולרמז מעט על יסודות הקופירייטינג והעריכה העיתונאית, כדי לסייע למשתמשות.
איני יכולה ללמד כאן את יסודות העריכה העיתונאית, ובכל זאת, הנה שלושה טיפים שיסייעו לך להפוך את הטקסטים שבמרכז עמוד הבית שלך לקדימונים מושכים לקריאה, הגורמים לקורא להקליק על הקישור 'למאמר המלא'
הכותרת צריכה להיות בהירה ובעלת ערך אינפורמטיבי גבוה. אמרי מה שאת רוצה לומר, ללא סלסולים והתחכמויות מיותרות אלא אם כן הן חינניות ושנונות במיוחד. זכרי, תמיד עדיפה הבהירות על פני הקישוטיות.
ה'טיזר', הפסקה שאת בוחרת להציג, עשויה להלקח כפי שהיא מהמאמר המלא, אם ישנה פסקה שכזו – ממצה, מעניינת או מרגשת במיוחד. אם אין פסקה כזו במאמר המלא, את אמורה לבנות אותה, ראי בדוגמא.
שימי לב, עמוד עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית הנו דו-תכליתי. מחד הוא מאפשר לך לערוך את הטקסטים שבמרכז דף הבית, ומאידך הוא העמוד מאפשר לך לגשת ולערוך את המאמרים המלאים שאליהם יקושרו הטקסטים ממרכז דף הבית. זה עלול להיות מבלבל מעט, אולם תוך כדי עבודה תסגלי לעצמך את נהלי העריכה הנוחים לך – בין אם זה ב'שכבות לפי עומק' – דהיינו עריכת כל הטקסטים שבעמוד הבית, ולאחר מכן כניסה לכל מאמר בנפרד, או עריכה ב'שכבות רוחב' כשעמוד עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית משמש לך בכל פעם 'שער כניסה' להוספה ולעריכה של מאמר אחר. בכל מקרה חשוב להבין כי רק לחיצה על כפתור העדכון שבתחתית עמוד עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית, היא שתעדכן את דף הבית כולו לפי המצאי בו באותו הרגע.
לגבי הוספת תמונות לטקסטים שבמרכז דף הבית. האייקון הימני ביותר בממשק העריכה של כל אייטם בעמוד עריכה זה, מאפשר לך הכנסת תמונה לפסקת הטיזר. שימי לב. תוכלי להשתמש בתמונות שכבר קיימות ברשת (לדוגמא שהעלית אותן לאחד המאמרים שלך), ולא תוכלי להשתמש בתמונות שנמצאות במחשב שלך בלבד. כ"כ, הממשק אינו מאפשר 'עטיפה' של התמונה בטקסט, כך שרק תמונות רחבות (סטריפים או גדולות) ייראו טוב בעמוד זה ללא מודיפיקציה שלו, (ראי בנספח).
הוספת מאמרים
הקלקה על מקש 'לעריכת/הוספת המאמר המלא' מעמוד עריכת הטקסטים שבמרכז דף הבית, מנחיתה אותך לתוך עמוד עריכה רב אפשרויות. אם את רגילה לעבוד במסמכי 'וורד' בוודאי תכירי את רוב האפשרויות המוצגות לבחירתך בעמוד זה: החל מאפיוני האותיות, דרך העלאת תמונות, הוספת טבלאות ועיצובים וכו'. האפשרויות הן באמת אינסופיות כמעט, ואם יש לך ידע בHTML תוכלי לשתול לינקים, וליצור עמודי ווב מרהיבים. תוכלי להשתולל עם צבעי רקע, סמיילים ואיקונות רגש אחרות ומה לא. הטיפ החשוב ביותר שלי – אינך חייבת להשתמש בכל אלו.. טוב, עניין של טעם.
אם אין לך ידע בתחום, את יכולה להצמד לטקסט פשוט, או להיעזר במי שמכירים את התחום, או להיעזר באיש התמיכה שלנו, בתשלום.  גם כאן, מומלץ להכיר את המערכת על-ידי משחק של ניסוי וטעיה. כדי לוודא שהמשחק מהנה בלבד ולהמנע מעגמת נפש, תמיד שמרי את המידע, בין אם מאמר שלם או חלק ממנו, בין אם כותרת או מספר צבע, בנפרד, על מסמך וורד, באחת התיקיות שבמחשב שלך. אתר אמנות התמיכה בלידה אינו יכול להיות אחראי למידע שאבד מכל סיבה שהיא. לכן, אנא אנא עבדי תמיד עם גיבוי (ודברי חלש :).
בסוף הוספת המאמר או עריכה שלו הקפידי להקליק על מקש העדכון המופיע בעמוד זה תחת הכותרת 'הוסף את המאמר', ולצפות במאמר (על-ידי הקלקה על מקש 'לצפייה באתר', והקלקה על כפתור 'למאמר המלא. בכלל, שתדעי, מרגע שהקלקת על 'לצפיה באתר', מה שאת רואה זה מה שהמשתמש באתר שלך רואה).
קביעת צבע הרקע של המאמרים בדף הבית
עמוד העריכה של קביעת צבע הרקע של המאמרים בדף הבית אינו דורש שום הסבר. ולכן לא אסביר. רק זכרי להקליק על כפתור העדכון ולצפות באתר לאחרמכן.
הוספת מאמר (הכרחי לפני עריכת הקישורים מימין ומסרגל הניווט)
הקלקה על כפתור הוספת המאמר תנחית אותך אל עמוד שכותרתו
הוספת מאמר (שיקושר לאחד הקישורים בעמודת הקישורים מימין)
טיפ: כשאת משתמשת במאמר קיים ומעתיקה אותו לתוך האתר שלך, השתמשי באייקון הקטן של העתקה, ואל תסתפקי בקיצורי ההעתקה וההדבקה המקובלים. שימוש בכלי ההעתקה המקורי יאפשר לך לנקות את הטקסט מעיצובים ישנים, ולערוך כרצונך את אפיוניו הרצויים.
 
המשימה שלפניך דומה מאד לאלו שהתנסית בהן עד כה. קודם מחברים מאמר, אחרי כן גוזרים ממנו כותרת לעמוד הבית – כדי שישמש מעין דוגמית עבור חלון הראווה שלך.
מן המקובלות באינטרנט שרשימת קישורים מימין מונה קישורים למאמרים שונים, שאת עשויה להוסיף או לגרוע, ולשנות כאוות נפשך. אם סרגלי הניווט העליון והתחתון הנם עוגנים קבועים ויציבים, הרי שהחלק היציב פחות הוא סרגל הקישורים הימני הנקרא גם תפריט, רשימת קישורים או עמודת הקישורים מימין.
קישורים אלו צריכים להיות בעלי סדר הגיוני. זה לא ידידותי שקישור אחד יעסוק בטיפול בתינוק, הקישור מתחתיו בטיפים להריון, וזה הבא יוביל למאמר שעוסק בתקופת ההנקה.
אני מציעה לך, אם כן, לערוך את קישורייך לפי מפתח 'תקופות' מההריון ועד להורות אם אכן המאמרים שלך מאפשרים זאת, או לפי כל מפתח אחר: נושאים, כרונולוגיה וכו'. ברשת, הצורך לבטא תוכן בצורה בהירה ומושכת, הוא חיוני ומרכזי.
בין הקישורים שלך כדאי שיימצאו כאלו המובילים למאמרים בנושאים שאת עוסקת בהם, שקרובים ללבך, ושמעניינים אותך ואת קהל היעד שלך. אפילו עבודות שכתבת במהלך ההכשרה שלך ושאת גאה בהן עשויות להמצא כאן.
את יכולה לגייס כותבים נוספים שרוצים שמאמר שלהם יופיע באתר שלך – ולבקש שיעבירו אליך תכנים שתוכלי להעלות לאתר שלך
קישור למאמר המציג מכתבי המלצה – מקומו כאן! בעריכת המאמר המלא דאגי להכניס את הציטוטים בצורה נאמנה למקור ובצירוף הקרדיט שסוכם מראש (ראשי תיבות, שמות מלאים או אחרים).
דולה שמכבדת את עצמה חייבת להציג באתר שלה סיפור לידה אחד לפחות, המתאר לידה שליוותה כתומכת לידה. אפשר להציג את הסיפור מזווית הדולה, הזווית שלך, ואז את תהיי הכותבת, וניתן להציג את סיפור הלידה מפי היולדת. אפשרות מעניינת היא להציג את השניים, באותו מאמר או כמאמרים נפרדים.
קישור חשוב נוסף שהגולשים שלך מצפים למצוא בעמודת הקישורים מימין הוא לגלריית תמונות.
למה זה חשוב? כי רוצים להכיר אותך ולקבל תחושת מגע אנושית עם מי שעשויים לקשור עמה עסקה אינטימית. להכניס אותך לחדר לידה זה דבר אישי. בנוסף, הלקוחות שלך עשויים להתגאות בכך שהתינוק שלהם מופיע באתר. חלק מהאנשים אינם אוהבים זאת, ועליך לזכור לבקש את רשותם באשר להכנסת תמונה שלהם או של התינוק שלהם לאתרך.
הערה אודות העלאת תמונות לעמודי המאמרים באתר שלך:
שמרי על גודל אחיד של התמונות שאת מעלה, אחרת זה לא נעים לעין ונסי שלא לעבור את המידה של 200 פיקסלים מרובעים לתמונה. תמונות בגודל של 150 פיקסל מרובע הן נוחות ביותר לצפיה. אם אין לך כל ידע בהעלאת תמונות לרשת ייתכן שתזדקקי לעזרה. בזכות הפופולריות המואצת של מצלמות דיגיטליות, את עשויה למצוא בין מכריך מי שיסייעו לך בהעלאה ובעריכה של התמונות. מכל מקום, ממשק הניהול של האתר שלך יתריע לפניך על כל חריגה במשקל העמוד או התמונה. רצוי שהתמונות ילוו בטקסטים מתאימים.
אם ישנו דף טיפים שאת נותנת לזוגות לקראת הלידה, כמו רשימת ציוד ללידה לדוגמא, את יכולה להעלות אותו כמאמר.
האתר שלך הוא כלי עזר רב עוצמה לשמירת הקשר עם לקוחות קיימים ולהעלאת שביעות הרצון שלהם. אם ברשימת המאמרים שלך יימצאו גם כאלו התומכים בזוגות לאחר לידה, ולו רשימת ההמלצות שלך לחומר קריאה במקום אחר – הרי שנתת שירות טוב יותר, וזה כדאי לכולם.
מכל מקום, הכיני מאמרים, בחרי להם כותרות (בנות שתיים-שלוש מילים, כך נהוג), והעלי אותם לממשק, דרך עמוד העריכה של רשימת הקישורים מימין. זכרי כי רשימת הקישורים מימין נערכת בעמוד אחר מאשר עריכת המאמר, וכי בסוף כל שינוי בעריכת עמוד הניהול, את צריכה להקליק על הכפתור 'עדכן' שבתחתית העמוד. לאחר מכן תוחזרי לעמוד הניהול הראשי שלך, ושם מומלץ שתבחרי לצפות באתר (הקליקי על הכפתור שבתחתית הרשימה – לצפיה באתר).
לידיעתך! הממשק הידידותי שלנו מאפשר לך לבחור כותרת שונה כקישור וכותרת שונה למאמר כפי שהוא מופיע במלואו בעמוד המאמר המלא.
שימי לב! אם ברצונך לשנות את סדר הקישורים מימין, עשי זאת מעמוד הניהול הראשי של עריכת הקישורים מימין. ברגיל מתווספים הקישורים מלמעלה למטה, מה שהוספת אחרון הוא שיוצג בתחתית המאמר.
קביעת צבע הרקע של רשימת הקישורים מימין
הקלקה על בחירה זו בתפריט הניהול הראשי היא הצעד הבא והקל שלך. הקליקי על המקש לבחירת צבע, משם תגיעי למנסרץ הגוונים ולטבלת הגוונים המוכנים. בחרי, ועדכני. עמוד הניהול יציג את הצבע שלבחרת. הקלקה על 'עדכן' תפעיל את בחירתך, והקלקה על 'לצפיה באתר' תוביל אותך לבחינת הבחירה שלך כשילוב עם אלו הקודמות.
ככלל, זכרי שרקעים לכיתובים, אינם ידידותיים כשהם דומיננטיים מדי יחסית לכיתוב. גם כשאת יוצאת למסע בארץ הנהדרת של הצבעים – דברי חלש...
עריכת הקישור 'צור קשר' שבסרגל הניווט התחתון
הקלקה על מקש זה שהוא האחרון בתפריט, תוביל אותך לדף ניהול שמסביר לך די בדיוק מה לעשות:
ערכי את כתובת הדואר האלקטרוני שתקושר לקישור 'צור קשר'
 בתחתית עמודי האתר שלך
 

 

נא כתבי את כתובת הדואר האלקטרוני שלך ולחצי על שלח:
אנא עשי זאת.
תתחדשי, חדשי! ונתחדש!!
נספח:
שיפורים אופציונליים
מערכת רב-מסר – משלוח סדרות מסרים בטעינה מראש למספר רב של משתמשים.
כדולה, יש לך עניין רב לשמור על קשר עם נשים הרות, לקראת לידה, ואמהות לאחר לידה, כדי לתת להם שירות טוב יותר, ולמשוך לקוחות ומתעניינים נוספים. מערכת רב-מסר היא יישום אינטרנט ייחודי המאפשר לך להעניק שירות מעולה שישמור את המותג שאת חם בתודעת הלקוחות שלך, עד לביצוע עסקה ולמשך זמן רב אחריה.
למשל, את יכולה לשלוח לכל גולשת שתירשם, סדרת 'ניוזלטרים' שאת טוענת מראש למערכת (ניוזלטר אין א בוקס), ושמכילים מסרים המתאימים לשבוע ההריון בו היא נמצאת. אם את דולה שהיא גם מטפלת בדמיון מודרך לדוגמא – תוכלי לשלוח לנשים הרות רעיונות לחשיבה חיובית המתאימים לכל שבוע בהריון, וכך הלאה עד לאחר הלידה – עם טיפים להנקה, ולטיפול ברצפת האגן בתקופת משכב הלידה וכו'.
למעשה, בזכות מערכת 'רב מסר' מהיום את יכולה להציע לכל המתעניינות שירות עדכונים חכם הישר לתיבת הדואר שלהן, העוסק במגוון נושאים לבחירתך: אולי את רוצה להזכיר ללקוחה שלך מתי עליה לקבוע תור לבדיקת אולטרסאונד, להירשם לקורס הכנה ללידה, לסיים את הכנת תכנית הלידה, לגשת לסיור במרכז לידה, ועוד. ייתכן שאת רוצה לספר לה 'חדשות חמות' על השינויים במדיניות הכנסת דולות בבתיה"ח של אזור המרכז.
הרעיון הוא שאת טוענת סדרה של מסרים המתאימים לשבוע הריון (נאמר מה-33 והלאה), ומרגע שטענת את פרטיה של המשתמשת, אינך צריכה לדאוג יותר. המערכת תשגר עבורך ומעצמה את כל המסרים, שבוע לאחר שבוע, כך שכל אשה תקבל את המסר המתאים בדיוק לשבוע ההריון שלה.
בנוסף, את יכולה לשלוח מסרים בודדים, או להפסיק ולשנות בכל עת כל אחד מפרמטרים אלו. כדי להתרשם ממגוון האפשרויות שהמערכת מציעה כדאי לך להכנס לאתר
תמיכה טכנית
ממשק הניהול שלך, מכיל אינסוף אפשרויות לבניית דפי רשת. עם זאת, מטבע הדברים ייתכן שתרצי להציע באתר שלך יישומים מתקדמים ומורכבים שאין לך ידע טכני מספיק הנדרש לביצועם.
אתר אמנות התמיכה בלידה שמח להציע לך אפשרות נוחה ונעימה של תמיכה טלפונית או אישית במחירים נוחים. למידע נוסף התקשרי עם עופר דרייפוס 03-9518406 052-3537066.
המחירון של עופר
15 דקות תמיכה טלפונית - 40 ₪
30 דקות תמיכה טלפונית – 50 ₪
60 דקות תמיכה טלפונית - 100 ₪
שילוב סרטון וידאו (שצולם ע"י הדולה) – 150 ₪
הוספת פורום אישי - 200 ₪
על המחירים יש להוסיף מע"מ
 
מעצבים גרפיים
כשאפיינתי את מערכת בניית האתרים לדולות, ראיתי לנגד עיני אלגנטיות הנולדת מפשטות, נגישות, ותאימות לנורמות של הווב העולמי בשנת 2006. נדמה לי שעשינו עבודה טובה. עם זאת, ייתכן שאת מעוניינת להכניס באתר שלך שיפורים עיצוביים המערבים מעצב גרפי. ייתכן גם שאת זקוקה לייעוץ קל של מעצב, משהו כמו חצי שעת שיחה טלפונית כדי להשיג את התוצאות שאת מצפה לקבל מהאתר שלך.
גם כאן, אתר אמנות התמיכה בלידה שמח להציע לך אפשרות נוחה ונעימה של תמיכה טלפונית או אישית במחירים נוחים. מהכנסת פתיח פלאש, דרך עיצובים מתקדמים וכו. למידע נוסף התקשרי עמי, ואתאים לך את איש התמיכה העונה על צרכיך.
רותי 03-5222427 052-8374237
יישומים מתקדמים
אם את מעוניינת להכניס לאתר שלך פורום עצמאי, סרטונים, תמונות לעמוד הראשי, או כל יישום מתקדם אחר, את מוזמנת לעשות זאת בעצמך או להיעזר בתמיכה הטכנית שלנו כנ"ל.