רוני כבר כמעט בן 10 חודשים.זה גיל שלמעשה לפי מה שאני מבינה כבר אפשר לתת כמעט הכל חוץ מלמשל ביצים,דגים,חלב פרה. הבעייה היא שאני לא ממש יודעת איך להפחית לו את כמויות החלב שלו. למשל בבוקר הוא קם הוא שותה בקבוק חלב.אחר כך באים תור הפירות עם בסקויט אולי, אבל עדיין אחר כך הוא דורש את החלב שלו. ואופס הגענו ל4 בקבוקים במספר .גם מרק אני נותנת כמובן וארוחת ערב (ללא ביצים עדיין).ונשנושים פה ושם.אבל איך גורמים לתינוק להיות שבע עד למשל 13:00 בערך עד למרק.הרי לפני כן הוא כן רוצה חלב, חסר לו אולי חומרים מסויימים. ומה בכלל כבר מותר לתת לילד בן 10 חודשים?
|
תוכן ההודעה:
|