|
7/3/2003 21:14
|
בימבה
|
מאת:
|
הנקה רק משאיבה
|
כותרת:
|
הפשוש בת 3 חודשים ולאחרונה היו לי בעיות איתה בהנקה, אז ניגשתי ליועצת שבישרה לי לצערי כי באיזשו שלה האחיזה של הפשוש יתפספסה והיא יונקת באופן מאוד לא יעיל ולכן נשרת רעבה והחלב שלי יורד בכמות, למעשה היא יונקת רק חלב קידמי. היועצת הראתה לי דרכים לנסות לשנות אחיזה אבל שנינו הבנו שבגיל 3 חודשים הדבר כמעט בלתי אפשרי.מאד מאד חבל לי כי מאד נהנתי עם ההנקה אבל לעט לעט אני מתחילה לצערי הרב להשלים. שאלתי האם ניתן לבסס מערכת הנקה על שאיבות בלבד. לא איכפת לי לשאוב בינתיים כי אני עדיין לא עובדת, ואולי אפשרי להביא למצב שיצא הרבה חלב ואצרך לשאוב רק כל כמה שעות. בקיצור האם הדבר אפשרי ואם כן איך עושים זאת בדרך היעילה ביותר, אני גם צריכה להעלות את כמות החלב שקיים כי כרגע הוא אינו מספיק לה עיזרו לי
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|