פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/3/2003 21:14 בימבה מאת:
הנקה רק משאיבה
כותרת:
הפשוש בת 3 חודשים ולאחרונה היו לי בעיות איתה בהנקה, אז ניגשתי ליועצת שבישרה לי לצערי כי באיזשו שלה האחיזה של הפשוש יתפספסה והיא יונקת באופן מאוד לא יעיל ולכן נשרת רעבה והחלב שלי יורד בכמות, למעשה היא יונקת רק חלב קידמי. היועצת הראתה לי דרכים לנסות לשנות אחיזה אבל שנינו הבנו שבגיל 3 חודשים הדבר כמעט בלתי אפשרי.מאד מאד חבל לי כי מאד נהנתי עם ההנקה אבל לעט לעט אני מתחילה לצערי הרב להשלים. שאלתי האם ניתן לבסס מערכת הנקה על שאיבות בלבד. לא איכפת לי לשאוב בינתיים כי אני עדיין לא עובדת, ואולי אפשרי להביא למצב שיצא הרבה חלב ואצרך לשאוב רק כל כמה שעות. בקיצור האם הדבר אפשרי ואם כן איך עושים זאת בדרך היעילה ביותר, אני גם צריכה להעלות את כמות החלב שקיים כי כרגע הוא אינו מספיק לה
עיזרו לי

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
7/3/2003  22:4 אני רק שאבתי - רותם ו שות
7/3/2003  22:22 לרותם הנקה משאיבה - בימבה
7/3/2003  22:55 הי בימבה - ורד בוקעי הוד השרון
7/3/2003  23:14 ורד אני מרמה"ש - בימבה
8/3/2003  1:37 הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה - דיאנה
8/3/2003  1:44 הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות, - ענבל ל
8/3/2003  8:15 בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה - מעיין של ליב
8/3/2003  10:56 אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית. - Hilla
8/3/2003  17:43 האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת) - li
8/3/2003  19:15 לבימבה - רותם ו שות
8/3/2003  20:48 הי בימבה - שן
9/3/2003  0:31 הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית - ענבל ל
9/3/2003  9:6 מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש