פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 9:17 anats מאת:
גם לך זה יכול לקרות - שבוע 25-35 חשוב
כותרת:
לאות הוקרה על החודשים בהם העברתי את ההריון בפורום זה אני מביאה את סיפור הלידה שלי. לידה של פג.
היום אחרי ארבעה חודשים סוף סוף התפנתי לגלוש שוב. היום אני אמא של אראל בן מקסים וחייכן וכמובן גאון (אני לוקחת אותו לטיולים במכון ויצמן שהוא כמובן יהיה המדען הראשי בשנת --20... נו שיתרגל למקום כבר היום )
ילדתי את אראל בשבוע 32 לא היו שום סיבוכים בהריון, עשיתי בדיקות יומיים לפני שהגעתי ללדת אותו הכל היה תקין. יום ראשון בבוקר קמתי ללכת לעבודה ובפישן של הבוקר ראיתי שיש לי טיפה אבל טיפה בגודל של ציפורן של דם. בדיוק התחלתי קורס הכנה ללידה וזכרתי שהמדריכה אמרה שגם אם יש טיפה דם לגשת לחדר לידה. לקחתי את האוטו ונסעתי במחשבה שלא יזיק ואח"כ אני פשוט אסע לעבודה. הגעתי בדקו אותי וגילו שיש לי פתיחה של 1 וקיצור מלא של צוואר הרחם חיברו אותי למוניטור והיו לי צירים מאוד חלשים ורחוקים החליטו להתחיל טיפול לנסות לעצור את הלידה (בולעים כדור כל 4 שעות) והכי חשוב נתנו לי זריקה להבשלת ריאות העובר, כך משכתי עוד יומיים מאושפזת במחלקה להריון בסיכון והספקתי לקבל זריקה נוספת. ב- 12 בלילה של יום שלישי באתי לאחיות ואמרתי כי יש לי צירים חזקים - המוניטור לא הראה זאת אבל קראו לרופא והייתי כבר בפתיחה של 3 והובלתי לאחר כבוד לחדר לידה.
על הלידה אני לא אפרט הרבה רק כמה דברים שנראים לי חשובים. החלק הקשה ביותר בלידה זה 1. ההכרה באובדן השליטה על הגוף מרוב כאב, 2. לא לזוז בזמן שנותנים לך אפידורל שלוקח איזה 30 דקות ואת בצירים כל כמה דקות.
3. האפידורל שלא עזר בכלום. ונקודת השבירה שלי היתה שאמרו לי שצריך לבצע חיתוך אותי - כל כך משכנעים בפורומים שאפשר בלי, והכאבים אח"כ וכ"ו גבירותי - מנקודת מבטי לאחור- שטויות, החיתוך עזר התפרים אחרי הלידה אם מקפידים כל הזמן לשטוף את האיזור אחרי יומיים לא כואב בכלל והכאבים האמיתיים זו ההתכווצות של הרחם אחרי הנקה.
אחרי לידה מהירה של 3 שעות עם שתי מילדות ושלושה רופאים מסביבי (מקסימים באסף הרופא)יצא בעזרת הרופא לעולם הראל במשקל 1.600 ק"ג הספקתי לראות אותו שניה לפני שהטיסו אותו לטיפול בפגיה שם בילינו חודש.
כל הסיפור שלי בא בשביל לבקש ממכם לשים לב ובכל מקרה של חשש, צירים, דימום גשו להבדק בחדר לידה - הקבלה או אי הקבלה של הזריקות להבשלת ריאה היא קריטית ההבדל הוא בין תינוק שצריך הנשמה לבין שלא. ראינו את ההבדל בין התינוקות בפגיה בין מי שהספיקה לקבל למי שלא.
במבט לאחור זכיתי שנולד לי פג היה נפלא לראות אותו מתפתח
נכון הוא קטן כרג מאחרים אבל טפו טפו מדביק את הפער.
אז שיהיה לכולכן לידה קלה ובעיקר אחרי הריון מלא..
באהבה
ענת

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
8/3/2003  9:25 אמנם ילדתי בשבוע ה 36 בסופו - מעיין של ליב
8/3/2003  10:43 המון מזל ונחת לכולכם - Hilla
8/3/2003  10:55 תודה ומזל טוב - נתי
8/3/2003  17:35 קודם כל, המון המון מזל טוב (-: דבר שני, זה פשוט מדהים איך שסיפור הלידה שלך תואם את זה שלי כמעט ב-100%. שימי לב לשכתוב שלי: - איריס הדס
8/3/2003  19:1 המון מזל טוב! - סאלוש
8/3/2003  20:35 הי חמודה. המוני מזל טובים - איריס גוב
9/3/2003  0:20 מזל טוב לרוב! שתהנו ממנו ותהיו תמיד בריאים ומאושרים. כל הכבוד על המוּדעוּת ותודה שהבאת לתשומת לבנו. (ל"ת) - ענבל ל
9/3/2003  13:51 מזל טוב!! - טלטל
10/3/2003  0:23 איזה יופי שנגמר כל כך טוב !! המון מזל טוב ואושר לכל המשפחה. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש