פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 12:46 aa מאת:
שחיה לתינוקות
כותרת:
מי יודעת איפה יש מרכזים בהם מלמדים תינוקות (3 חודשים) שחיה? אני יודעת על רמת חן אבל מחפשת מקום קרוב יותר לת"א. תודה

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  19:28 לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה - סאלוש
8/3/2003  20:32 סאלוש, - אמא של ליאור
9/3/2003  9:26 ** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. - חיה של שירי
9/3/2003  16:29 חבל... (וחיסונים) - סאלוש
9/3/2003  20:43 חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש