פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/10/2003 14:45 אבא מאת:
חיסונים - שאלות
כותרת:
היי !

לפני שאני פונה להתייעצות בנוגע לחיסונים רציתי לשאול כמה שאלות ...
אודה לכל מי שתוכל לתת לי תשובות.
למה תוכנית החיסונים נבנתה באופן הזה ?
למה מאחדים זריקות ? האם משיקול כלכלי ? לחסוך בזריקות ? אם מפצלים לזריקות המשמעות יותר חומרים מסוכנים ?
האם שעלת מסוכנת ? אפשר לעבור אותה ? מה הסיכוי לסיבוך (דלקת ריאות) אם מגלים בזמן ?
האם קיימות בדיקות נוספות חוץ מהבדיקה הגנטית לגן שאחרי לפירוק הכבד ?
למה מחלקים למנות ? למה עושים כל חודשיים ?
מהו רווח הזמן האפקטיבי בין חיסונים ? אם נפצל את המשולשת וניתן שבוע אחרי שבוע זה טוב ? אפשר מרווח יותר גדול ? כל חודש ?
חלוקת MMR לא קיימת בטיפת חלב. איפה ניתן לרכוש באופן פרטי וכמה זה עולה ?
מהו הבדל בין מנת חיסון לדחף ?
מה פרק הזמן שכל חיסון מגן על הילד ?
האם אפשר להתחיל חיסונים בגיל יותר מאוחר ?
האם משקל הילד משפיע על תופעות לוואי ?


תודה !


תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
26/10/2003  14:52 כדאי שתפנה לעמותת חסון וכן לקרוא את - המדווחת
26/10/2003  14:56 וואו, - שרון-ש
26/10/2003  16:2 למדווחת - אבא
26/10/2003  16:35 לאבא - שעלת - שרה
26/10/2003  17:6 בנוסף לחוברת של רוזנטל ממליצה לךלהכיר גם את הצד הקונבנציונאלי - דוידה
26/10/2003  17:8 אני יכולה רק להוסיף לגבי שעלת - דוידה
27/10/2003  8:33 בניגוד לדעתה של Adi לגבי החוסר יכולת של האם להעביר נוגדנים בשעלת - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש