היי !
לפני שאני פונה להתייעצות בנוגע לחיסונים רציתי לשאול כמה שאלות ... אודה לכל מי שתוכל לתת לי תשובות. למה תוכנית החיסונים נבנתה באופן הזה ? למה מאחדים זריקות ? האם משיקול כלכלי ? לחסוך בזריקות ? אם מפצלים לזריקות המשמעות יותר חומרים מסוכנים ? האם שעלת מסוכנת ? אפשר לעבור אותה ? מה הסיכוי לסיבוך (דלקת ריאות) אם מגלים בזמן ? האם קיימות בדיקות נוספות חוץ מהבדיקה הגנטית לגן שאחרי לפירוק הכבד ? למה מחלקים למנות ? למה עושים כל חודשיים ? מהו רווח הזמן האפקטיבי בין חיסונים ? אם נפצל את המשולשת וניתן שבוע אחרי שבוע זה טוב ? אפשר מרווח יותר גדול ? כל חודש ? חלוקת MMR לא קיימת בטיפת חלב. איפה ניתן לרכוש באופן פרטי וכמה זה עולה ? מהו הבדל בין מנת חיסון לדחף ? מה פרק הזמן שכל חיסון מגן על הילד ? האם אפשר להתחיל חיסונים בגיל יותר מאוחר ? האם משקל הילד משפיע על תופעות לוואי ?
תודה !
|
תוכן ההודעה:
|