פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 13:39 לירי מאת:
מחלת הנשיקה והריון- דחוף!!!
כותרת:
הי לכולם,
כיום נודע לי כי חברה מהעבודה חלתה במחלה. אני נמצאת כעת בתחילת החודש השלישי להריון ושמעתי כי המחלה יכולה להיות מסוכנת לעובר בשלב זה.
האם יש למישהו מידע כלשהו בעניין זה?
פניתי לרופאה שלי בכל מקרה, מקווה שתחזור אלי בקרוב- אני לחוצה נורא.
כל מידע יתקבל בברכה!

יום נפלא,
לירי.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:7 את צריכה לבדוק אם את מחוסנת למחלת הנשיקה - R
20/9/2004  14:24 קודם כדאי שתבררי בדיוק במה נדבקה... - לי
20/9/2004  15:26 אם כבר במחלת הנשיקה עסקינן, האם תוכלנה לספר מה הסמפטומים של המחלה? (ל"ת) - לימור
20/9/2004  15:31 עד שאת יודעת מה ומי, - תמרה
20/9/2004  15:31 עד שאת יודעת מה ומי, - תמרה
20/9/2004  15:48 סימפטומים: זיהום וירלי כללי, כמו שפעת אבל יותר קשה ויכול להשפיע לתקופה ארוהב. (ל"ת) - פשפשית
20/9/2004  15:56 הי פשפשית, התכוונתי ממש לתחושות שחשים, מה בדיוק מרגיש אדם שנדבק במחלה? תשישות? כאבים? חום? אני שואלת.. - לימור
20/9/2004  16:20 רק רגע - לפני שאת נכנסת ללחץ - לי
20/9/2004  19:13 תודה רבה לכולכן! (ל"ת) - לירי
20/9/2004  19:38 וללי, מהיכן כל הידע בתחום?ממש הרשמת אותי. (ל"ת) - לירי
20/9/2004  21:1 מהיפוכונריות - לי
20/9/2004  21:4 סליחה לי, - לי1
21/9/2004  9:4 אצלי זה מנסיון - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש