|
20/9/2004 13:39
|
לירי
|
מאת:
|
מחלת הנשיקה והריון- דחוף!!!
|
כותרת:
|
הי לכולם, כיום נודע לי כי חברה מהעבודה חלתה במחלה. אני נמצאת כעת בתחילת החודש השלישי להריון ושמעתי כי המחלה יכולה להיות מסוכנת לעובר בשלב זה. האם יש למישהו מידע כלשהו בעניין זה? פניתי לרופאה שלי בכל מקרה, מקווה שתחזור אלי בקרוב- אני לחוצה נורא. כל מידע יתקבל בברכה!
יום נפלא, לירי.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|