ביתי בת שנה וחצי ילדה פיקחית מאוד לגילה , התעקשתי השנה שהילדה תלך לגן עירייה ולא לפעוטון על מנת שתוכל להתפתח יותר, הילדה עד היום הייתה בבית עים חמותי, בגן הילדה בעבודות יצירה עובדת נורא יפה אך בריכוז היא לא מצליחה לשבת כי היא נורא פעילה , כל בוקר אני מתקשרת לגן לשאול מה קורא עם הילדה והגננת נורא מקטרת שהיא מפריעה בריכוז , הילדה גמולה מטיטולים אך בשירותים היא צריכה עזרא עם הורדת הבגדים , הגננת אמרה שגב שלה נתפס ובעלה עשה לה מסז' כל הלילה בגלל שהיא לקחה אותה כמה פעמים לשירותים עד שהתקשרתי היום ושמעתי את כל הקיטורים , נפגעתי מעט נוסף לכל זה שבעלי הגיע לקחת אותה היא פיספה פיפי וקצת קיקי והם החליפו לה מחר כנראה היא שוב תקטר לי , אני עובדת עצות אשמח מאוד לקבל תגובות , אני כותבת כאן פעם ראשונה אך קוראת כמעט את כל ההודעות ולפי מה שהבנתי גם סוגרים כמה אבקש לא לסגור כי אני חייבת לשמוע עצות , תודה
|
תוכן ההודעה:
|