פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 13:46 רונית מאת:
הסתגלות בגן עירייה - קיטורי גננת
כותרת:
ביתי בת שנה וחצי ילדה פיקחית מאוד לגילה , התעקשתי השנה שהילדה תלך לגן
עירייה ולא לפעוטון על מנת שתוכל להתפתח יותר, הילדה עד היום הייתה בבית
עים חמותי, בגן הילדה בעבודות יצירה עובדת נורא יפה אך בריכוז היא לא מצליחה לשבת כי היא נורא פעילה , כל בוקר אני מתקשרת לגן לשאול מה קורא
עם הילדה והגננת נורא מקטרת שהיא מפריעה בריכוז , הילדה גמולה מטיטולים
אך בשירותים היא צריכה עזרא עם הורדת הבגדים , הגננת אמרה שגב שלה נתפס
ובעלה עשה לה מסז' כל הלילה בגלל שהיא לקחה אותה כמה פעמים לשירותים
עד שהתקשרתי היום ושמעתי את כל הקיטורים , נפגעתי מעט נוסף לכל זה
שבעלי הגיע לקחת אותה היא פיספה פיפי וקצת קיקי והם החליפו לה מחר כנראה
היא שוב תקטר לי , אני עובדת עצות אשמח מאוד לקבל תגובות ,
אני כותבת כאן פעם ראשונה אך קוראת כמעט את כל ההודעות ולפי מה שהבנתי
גם סוגרים כמה אבקש לא לסגור כי אני חייבת לשמוע עצות , תודה

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  13:59 לא ברור לי..... - פז
20/9/2004  14:1 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:11 לא מבינה את הקיטורים של הגננת - נון
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  14:59 יש כאן שני נושאים - איריס ל
20/9/2004  15:5 אני הייתי מעבירה לגן פרטי - סיגל ש
20/9/2004  16:47 משהו לא עובד כאן - מיכל
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש