פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 14:15 חסויה כרגע מאת:
הערכת חופשת הלידה, שאלה לעורכי דין
כותרת:
סיימתי את 12 השבועות של חופשת הלידה שלי וכיוון שאני כבר שנתיים באותו מקום עבודה זכותי לחל"ת.
כמו כן הבנתי שאני זכאית להמשך תשלום של המעביד לגבי ביטוח מנהלים ושער הקרנות עבור 12 שבועות חופשת הלידה שבתשלום.
אייך אני עושה את זה בדיוק? בחברת הביטוח טוענים שהמעביד לא מחוייב בתשלומים הללו.

בנוסף אני מניחה שבסוף החל"ת אתפטר, האם עדיין אהיה זכאית לפיצויי פיטורין ודמי אבטלה?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:24 למיטב ידיעתי ואיני עורכת דין - עדי ד
20/9/2004  14:31 זכויות - זברה
20/9/2004  14:32 פורום מעולה לזכויות משפטיות בהריון ואחרי לידה - R
20/9/2004  14:36 תודה על התשובות המהירות, אם אני ניכנסת לחל"ת אייך אני משלמת את חלקי? - חסויה כרגע
20/9/2004  14:59 אודה אם תוכלו להתיחס בהקשר דומה לשאלה זו - מ
20/9/2004  15:6 תשלום לביטוח המנהלים - לחסויה
20/9/2004  15:33 שוב תודה. אני רק חוזרת על השאלה מתי להתפטר - חסויה כרגע
20/9/2004  18:12 תבדקי כאן - לחסויה
21/9/2004  9:41 תודה רבה (ל"ת) - חסויה כרגע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש