סיימתי את 12 השבועות של חופשת הלידה שלי וכיוון שאני כבר שנתיים באותו מקום עבודה זכותי לחל"ת. כמו כן הבנתי שאני זכאית להמשך תשלום של המעביד לגבי ביטוח מנהלים ושער הקרנות עבור 12 שבועות חופשת הלידה שבתשלום. אייך אני עושה את זה בדיוק? בחברת הביטוח טוענים שהמעביד לא מחוייב בתשלומים הללו.
בנוסף אני מניחה שבסוף החל"ת אתפטר, האם עדיין אהיה זכאית לפיצויי פיטורין ודמי אבטלה?
|
תוכן ההודעה:
|