פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 15:32 יולדת בעתיד מאת:
שאלה ליולדות בלניאדו שילדו עם אביגיל
כותרת:
האם בנוסף אליה מומלץ גם להיעזר בדולה, או שהיא מספיקה ומתפקדת גם כדולה.

אני חוששת שאם אכניס יותר מידי אנשי תמיכה לחדר , הבעל ילך לאיבוד.



תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/9/2004  17:40 לי היא הספיקה בהחלט - annat
20/9/2004  19:21 אביגיל מומלצת ביותר - אין צורך בדולה - מיטל
20/9/2004  23:6 מסכימה לגמרי (ל"ת) - רינת של עידן
21/9/2004  10:49 מיטל, מזל טוב! וסחתיין על החזרה המהירה ל(אינטרנט)עניינים!! (ל"ת) - roniti
21/9/2004  19:3 מיטל - מזל טוב ! - מחכה בקוצר רוח לסיפור שלך (אני בהריון שני אחרי קיסרי) (ל"ת) - נינט
22/9/2004  12:31 ילדתי עם אביגיל,דולה ובעל. - נעמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש