פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 15:32
יולדת בעתיד
מאת:
שאלה ליולדות בלניאדו שילדו עם אביגיל
כותרת:
האם בנוסף אליה מומלץ גם להיעזר בדולה, או שהיא מספיקה ומתפקדת גם כדולה.
אני חוששת שאם אכניס יותר מידי אנשי תמיכה לחדר , הבעל ילך לאיבוד.
תוכן ההודעה:
תגובות נוספות
20/9/2004 17:40
לי היא הספיקה בהחלט
-
annat
20/9/2004 19:21
אביגיל מומלצת ביותר - אין צורך בדולה
-
מיטל
20/9/2004 23:6
מסכימה לגמרי (ל"ת)
-
רינת של עידן
21/9/2004 10:49
מיטל, מזל טוב! וסחתיין על החזרה המהירה ל(אינטרנט)עניינים!! (ל"ת)
-
roniti
21/9/2004 19:3
מיטל - מזל טוב ! - מחכה בקוצר רוח לסיפור שלך (אני בהריון שני אחרי קיסרי) (ל"ת)
-
נינט
22/9/2004 12:31
ילדתי עם אביגיל,דולה ובעל.
-
נעמי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש