אני מנסה לפעמים להעיר אותה אבל ללא הועיל, אני כמובן עושה זאת בעדינות ונותנת לה לישון אם אין סימני התעוררות. האם זה מצביע על משהו? השינה הארוכה. אני חייבת לציין שבמהלך היום היא עירנית ומתוקה, תקשורתית מאוד, מחייכת עד בלי די. בובה של ילדה. גם במהלך היום היא ישנה בין שעה ל-3 שעות כל פעם.
חלי
|
תוכן ההודעה:
|