פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/8/2006 20:13 חלי מאת:
האם זה נורמלי שתינוקת בת 3.5 חודשים ישנה לילה שלם מהשעה 17:00 אחה"צ ועד השעה 5:30 בבוקר רצוף?
כותרת:
אני מנסה לפעמים להעיר אותה אבל ללא הועיל, אני כמובן עושה זאת בעדינות ונותנת לה לישון אם אין סימני התעוררות.
האם זה מצביע על משהו? השינה הארוכה.
אני חייבת לציין שבמהלך היום היא עירנית ומתוקה, תקשורתית מאוד, מחייכת עד בלי די. בובה של ילדה. גם במהלך היום היא ישנה בין שעה ל-3 שעות כל פעם.

חלי

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
13/8/2006  21:19 קצת מוזר - נתי
13/8/2006  21:32 גם אצלינו דומה.. - עוד שין
13/8/2006  22:47 צרות של עשירים!!! הילד שלי בן שנה ועדיין לא ישן לילה רצוף! (ל"ת) - קנאית
13/8/2006  22:57 תגובה - גלית
14/8/2006  10:15 או קיי הרגעתן אותי. אני לא אציק לה, אתן לה לישון כאוות נפשה. (ל"ת) - חלי
14/8/2006  10:58 גם אצלי זה היה ככה - גילה
14/8/2006  13:5 חבל שרק 5 בנות מכל הפורום זכו לצרה הזאת - ילד שישן יותר מדי ולא מקים את אמא בלילה :) (ל"ת) - מיכל של נועה
14/8/2006  19:43 למיכל- טעית, שש :-) (ל"ת) - נעמה
14/8/2006  21:25 לדעתי זה נורמלי - סיגל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש