פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 16:26 נורית מאת:
קושי בהנקה
כותרת:
הי, בני בן ה-3 וחצי חודשים מתקשה בהנקה ( הוא ילד שני ואת אחיו בן השנתיים הנקתי במשך שנה ללא בעיות), הוא יונק מעט ומתחיל לבכות, ועד קצת ושוב בוכה וכך הלאה במשך כל היום, בנוסף הוא מקטר בצורה כרונית בנסיעות ברכב. הייתה אדמומיות באזניים שעברה, אח"כ פטריה בלשון שעברה,אבל הקושי בהנקה לא עבר. הוא יונק טוב בלילות , אבל במשך היום מאוד לא רגוע על השד - ואני עייפה (מהנקת לילה ומלחמות ביום) - ממש שבורה ובכל יום חושבת להפסיק להניק וזהו - מה עושים? מה זה יכול להיות?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/8/2006  16:27 היו פה הרבה דיונים בנושא חפשי במנוע חיפוש. ובקצרה ממליצה מאוד מאוד על יועצת הנקה שתעזור לך לעבור את התקופה הזו. בהצלחה (ל"ת) - maia
14/8/2006  18:28 שלחתי לך מייל (ל"ת) - אסנת גלבוע
14/8/2006  18:51 התאור מתאים מאד למצב של ריבוי חלב - ד"ר ליבוביץ
14/8/2006  19:41 לד"ר ליבוביץ' - איימי
14/8/2006  20:10 תודה איימי. (ל"ת) - ד"ר ליבוביץ
14/8/2006  20:14 קטונתי, אך בנוסף לעצה המלומדת שקיבלת- - אמא ל 2+1


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש