הי, בני בן ה-3 וחצי חודשים מתקשה בהנקה ( הוא ילד שני ואת אחיו בן השנתיים הנקתי במשך שנה ללא בעיות), הוא יונק מעט ומתחיל לבכות, ועד קצת ושוב בוכה וכך הלאה במשך כל היום, בנוסף הוא מקטר בצורה כרונית בנסיעות ברכב. הייתה אדמומיות באזניים שעברה, אח"כ פטריה בלשון שעברה,אבל הקושי בהנקה לא עבר. הוא יונק טוב בלילות , אבל במשך היום מאוד לא רגוע על השד - ואני עייפה (מהנקת לילה ומלחמות ביום) - ממש שבורה ובכל יום חושבת להפסיק להניק וזהו - מה עושים? מה זה יכול להיות?
|
תוכן ההודעה:
|