|
14/8/2006 20:2
|
שירי
|
מאת:
|
האם כבר בשלב זה אפשר לחוש תחושות של הריון...מוזר
|
כותרת:
|
ב 24.7.06 קיבלתי מחזור, במועד הביוץ קיימנו יחסי מין , ימים האחרונים יש לי עקצוצים בחזה ואתמול בלילה היתה לי בחילה. האם הגיוני? או שממש פסיכולוגי...האם למישהי ה קרה כל כך מוקדם ??
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|