פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 20:52 זהר מאת:
לבקשתה של אביבה - פותחת הודעה כדי
כותרת:
לומר תודה בשמה על כל הטלפונים והאסמסים וסליחה שהיא לא חוזרת למי שלא מספיקה או לא יכולה.
היינו אמש בהלוויה, איומה, נוראה. שקטה. בלתי נתפסת, כמו כל זה.
אביבה. אהובה שלי. מתפללת.
אל תחשבי על הציר הבא. עכשיו - רק לנשום.
מחבקת אותך, ומחר אחבק שוב בלייב. ואני איתך, גם לאחרי מחר. לכמה שתרצי.
אני יודעת שבטח את לא קוראת, אבל אני מדברת איתך כל היום בלב אז למה לא כאן.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
עד כה נענו 0 תגובות


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש