לומר תודה בשמה על כל הטלפונים והאסמסים וסליחה שהיא לא חוזרת למי שלא מספיקה או לא יכולה. היינו אמש בהלוויה, איומה, נוראה. שקטה. בלתי נתפסת, כמו כל זה. אביבה. אהובה שלי. מתפללת. אל תחשבי על הציר הבא. עכשיו - רק לנשום. מחבקת אותך, ומחר אחבק שוב בלייב. ואני איתך, גם לאחרי מחר. לכמה שתרצי. אני יודעת שבטח את לא קוראת, אבל אני מדברת איתך כל היום בלב אז למה לא כאן.
|
תוכן ההודעה:
|