אחרי הלילות והימים הארוכים,שלא נגמרים,עם ארבעה ילדים בבית,סוף סוף יש הפסקת אש :) סופסוף מצאתי את עצמי מקלחת את ילדיי בלי שהטלוויזיה דלוקה כדי שאני ישמע עם נפלו רקטות,או אם חס וחלילה נהרג איזה חיל,או גבר במילואים,סופסוף עשיתי ארוחת ערב עם טלוויזיה כבויה! סוף סוף הפסקת אש!!
נקווה שהיא תמידית,ושהחיילים והבעלים שלנו יחזרו בשלום!אמן!
-סיגל-
|
תוכן ההודעה:
|