פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 21:33 מאיה של אופק ומעוף מאת:
אני תשושה. זה לא קל לעבור דירה...
כותרת:
השעות האחרונות בבית שליווה אותנו בארבע השנים האחרונות. בית שהסב לנו אושר. בית ששכרנו וכעת אנחנו עוברים לבית שקנינו ושיפצנו רחוב אחד ליד.
אנחנו חיים בין הארגזים בימים האחרונים, הכל מבולגן, מלוכלך ומלחיץ.
אנחנו מותשים מהימים האחרונים. שבועיים שיפוצים, חופש גדול, אריזות בלתי נגמרות, הכל בצל המלחמה הארורה שסופסוף נרגעה. ואולי לא?

סתם חשבתי לשתף אתכן. מן צורך שכזה.
אני מקווה שיהיה מעבר קל, שהילדים יאהבו את החדרים שעיצבנו להם וירגישו בטחון ושמחה.
מקווה שהבית יביא עימו שמחות, צחוקים, בריאות ובטחון.
לילה אחרון בבית הכחול.


תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/8/2006  21:49 שיהיה בהצלחה, ואני בטוחה שתרגישו כולכם שלווה ושמחה בבית החדש - אורנה דן
14/8/2006  23:28 מאחלת לכם בשעה טובה ובהצלחה - maia
15/8/2006  2:20 איי, מאיה, הפחדת אותי עכשיו.... - שחר
15/8/2006  7:1 גם אני משקשקת מהמעבר המתקרב, אחרי שנים רבות, והחלפת סביבה - הוותיקה עם הספוגית
15/8/2006  15:23 אוי מאיה כמה שאני מבינה אותך, גם אני עוברת דירה ביום חמישי - עדן של יובל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש