|
14/8/2006 21:33
|
מאיה של אופק ומעוף
|
מאת:
|
אני תשושה. זה לא קל לעבור דירה...
|
כותרת:
|
השעות האחרונות בבית שליווה אותנו בארבע השנים האחרונות. בית שהסב לנו אושר. בית ששכרנו וכעת אנחנו עוברים לבית שקנינו ושיפצנו רחוב אחד ליד. אנחנו חיים בין הארגזים בימים האחרונים, הכל מבולגן, מלוכלך ומלחיץ. אנחנו מותשים מהימים האחרונים. שבועיים שיפוצים, חופש גדול, אריזות בלתי נגמרות, הכל בצל המלחמה הארורה שסופסוף נרגעה. ואולי לא?
סתם חשבתי לשתף אתכן. מן צורך שכזה. אני מקווה שיהיה מעבר קל, שהילדים יאהבו את החדרים שעיצבנו להם וירגישו בטחון ושמחה. מקווה שהבית יביא עימו שמחות, צחוקים, בריאות ובטחון. לילה אחרון בבית הכחול.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|