אדם יקר לי , מחוג מכרי, שכן שלי מזה 15 שנה, בן של חברים של הורים שלי וכן הלאה וכן הלאה.... נפל בלבנון. מחר ההלויה. חשוב לי מאוד להגיע. אני מסיימת מחר חוג של ילדים שנגמר בשעה 18:00 . ביקשתי מהאחראית להשתחרר מהחגיגה בסוף 0חצי שעה מוקדם יותר) בשביל שאספיק להגיע ללוויה.
היא אמרה שהיא צריכה לחשוב על זה . נשמעה מאוד סקפטית. אני לא יכולה לחשוב על אופציה שאוכל בורקס ואשתולל עם הילדים במקום לחלוק כבוד אחרון ולהיות ביחד עם המשפחה.
אמרתי את זה לבוסית שלי.... לא יודעת מה היא תעשה עם זה . איך הייתם מיעצים לי להציג את הנושא בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ?
נעמה
|
תוכן ההודעה:
|