פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 22:12 נעמה מאת:
שאלה ברומו של עולם לצערנו הרב...
כותרת:
אדם יקר לי , מחוג מכרי, שכן שלי מזה 15 שנה, בן של חברים של הורים שלי וכן הלאה וכן הלאה.... נפל בלבנון.
מחר ההלויה. חשוב לי מאוד להגיע.
אני מסיימת מחר חוג של ילדים שנגמר בשעה 18:00 . ביקשתי מהאחראית להשתחרר מהחגיגה בסוף 0חצי שעה מוקדם יותר) בשביל שאספיק להגיע ללוויה.

היא אמרה שהיא צריכה לחשוב על זה . נשמעה מאוד סקפטית.
אני לא יכולה לחשוב על אופציה שאוכל בורקס ואשתולל עם הילדים במקום לחלוק כבוד אחרון ולהיות ביחד עם המשפחה.

אמרתי את זה לבוסית שלי....
לא יודעת מה היא תעשה עם זה .
איך הייתם מיעצים לי להציג את הנושא בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ?

נעמה

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
14/8/2006  22:15 אולי למצוא לך מחליפה ? - אלה
14/8/2006  22:18 נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת) - דפנה
14/8/2006  22:19 במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו - סיגל
14/8/2006  23:0 טוב , היא החזירה לי טלפון- - נעמה
14/8/2006  23:26 נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים: - maia
15/8/2006  4:46 הי נעמה יקרה - גליה והבנות
15/8/2006  6:50 להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת) - אורנה דן
15/8/2006  8:57 מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה - ע.פ.
15/8/2006  9:38 נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!! - ותיקונת
15/8/2006  14:34 איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת) - רונה
16/8/2006  6:22 אוי בנות... - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש