פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 14:5 מיקי מאת:
גמילה מקקי
כותרת:
הילד בן כמעט 3 גמול מפיפי כבר 3 חודשים. אבל קקי עדיין עושה בתחתונים. ניסיתי קקי פרס- זה עובד בסדר, אבל ברגע שאין פרסים הוא חוזר לעשות בתחתונים. (נתתי לו במשך שבועיים פרסים).
ניסיתי להסביר. בקשתי ממנו שהוא "יחליף" בעצמו את התחתונים. שאלתי אם רוצה לחזור לחיתולים, הוא מסרב בתוקף.
אני מנסה לא ללחוץ יותר מדי, אבל מרגישה ששום גישה לא עובדת.
אולי למשהי יש עצה?
תודה

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
28/8/2006  15:50 את "סיר הסירים" הקראת לו? - אסנת גלבוע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש