|
30/8/2006 10:21
|
ייעוץ בדיני עבודה
|
מאת:
|
הפינה של נורמה ריי
|
כותרת:
|
בוקר טוב לכולן, לכל האמהות ששרדו את הקיץ (הוא אוטוטו נגמר!!), קיץ של חום וקיץ של לחות איומה וקיץ של זאטוטים מובטלים,
הקלידו שאלות בכל נושא הקשור למקום עבודתכן - בהווה, בעבר ובעתיד.
יום נפלא לכולן!
נורמה.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|