פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/9/2006 11:19
אמא רחלי
מאת:
אנחנו עורכים את טקס הברית בביתנו - יש רעיונות יפים לדקורציה? (ל"ת)
כותרת:
תוכן ההודעה:
תגובות נוספות
6/9/2006 11:41
לא נראה לי שיהיה לך כוח לקשט את הבית ביום כזה
-
גם עשיתי בבית
6/9/2006 12:11
הכי פשוט: להזמין כמה זרי פרחים או להזמין בחנות המתמחה בכך כמה בלוני הליום בצורה של מוצצים או עם כיתוב מתאים להולדת התינוק (ל"ת)
-
חני המדווחת
6/9/2006 12:50
במסיבה שלנו היו זרי פרחים עשויים מסול
-
annat
7/9/2006 10:15
יש לי רעיון שאולי יתאים לך
-
אולי.
7/9/2006 10:22
דקורציה טעימה
-
י.ב
8/9/2006 12:21
קישוט אכיל
-
ריש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש