פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/9/2006 11:19 אמא רחלי מאת:
אנחנו עורכים את טקס הברית בביתנו - יש רעיונות יפים לדקורציה? (ל"ת)
כותרת:


תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
6/9/2006  11:41 לא נראה לי שיהיה לך כוח לקשט את הבית ביום כזה - גם עשיתי בבית
6/9/2006  12:11 הכי פשוט: להזמין כמה זרי פרחים או להזמין בחנות המתמחה בכך כמה בלוני הליום בצורה של מוצצים או עם כיתוב מתאים להולדת התינוק (ל"ת) - חני המדווחת
6/9/2006  12:50 במסיבה שלנו היו זרי פרחים עשויים מסול - annat
7/9/2006  10:15 יש לי רעיון שאולי יתאים לך - אולי.
7/9/2006  10:22 דקורציה טעימה - י.ב
8/9/2006  12:21 קישוט אכיל - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש