פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/9/2006 22:47 לילי מאת:
לא יודעת איך להגיב לדברי הגננת
כותרת:
כשמצאנו גן, ביקשנו הנחה של 150 ש"ח ליום ארוך והגננת הסכימה.בתי התחילה ללכת לגן בהתחלה רק עד 13:00 ואני חיפשתי עבודה.כשהתחלתי לעבוד בתי נשארה עד 17:00 בגן ואז הבאתי צ'קים להשלמה ליום ארוך ( בהתחלה נתתי לשנה קדימה עד 13:00 ).הגננת התקשרה אליי ואמרה שיש טעות בסכום ושחסר 150 ש"ח בכולם.אמרתי שזה לא טעות, לא נתנה לי לסיים ואמרה שהיא יודעת כמה היא לוקחת, בקיצור, הזכרתי לה שזה מה שסוכם, היא בטח לא זוכרת ואמרה שכנראה הייתה נחמדה אז.אני עכשיו קצת מודאגת שזה יפגע ביחס כלפי הבת שלי ובכלל קצת קילקלה לי את התחושה לגבי הגן.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
18/9/2006  22:57 OT - שאלת כביסה... - הכובסת
18/9/2006  23:37 לכובסת-כמו מסטיק - סיגל
19/9/2006  23:3 לגבי הגננת - שווה לפתוח עימה שיחה גלויה, להזכיר לה את מה שסיכמתם ואף לתת לה מוצא מההנחה אם תרצה,. - מעיין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש