כשמצאנו גן, ביקשנו הנחה של 150 ש"ח ליום ארוך והגננת הסכימה.בתי התחילה ללכת לגן בהתחלה רק עד 13:00 ואני חיפשתי עבודה.כשהתחלתי לעבוד בתי נשארה עד 17:00 בגן ואז הבאתי צ'קים להשלמה ליום ארוך ( בהתחלה נתתי לשנה קדימה עד 13:00 ).הגננת התקשרה אליי ואמרה שיש טעות בסכום ושחסר 150 ש"ח בכולם.אמרתי שזה לא טעות, לא נתנה לי לסיים ואמרה שהיא יודעת כמה היא לוקחת, בקיצור, הזכרתי לה שזה מה שסוכם, היא בטח לא זוכרת ואמרה שכנראה הייתה נחמדה אז.אני עכשיו קצת מודאגת שזה יפגע ביחס כלפי הבת שלי ובכלל קצת קילקלה לי את התחושה לגבי הגן.
|
תוכן ההודעה:
|