אני בשבוע 19. התחלתי להרגיש תנועות לפני כשבועיים. לפני יומיים הרגשתי יחסית הרבה (יחסית לשבוע ההריון המוקדם), בעיקר בערב. אתמול כמעט ולא הרגשתי כל היום ובערב היו כמה תנועות אקראיות. מאז אני לא מרגישה כלום. האם מצריך ללכת למיון נשים או לחכות עדיין? אני יודעת שבשבועות מאוחרים יותר צריך מיד ללכת אבל בשבוע כזה הסיפור של שוקולד ולשכב על צד שמאל לא ממש משנה הרבה ואני תוהה אם זה באמת מדאיג ומצריך בדיקה. בהריון הראשון שלי אגב, לא הרגשתי תנועות עד שבוע 25 בערך... תודה
|
תוכן ההודעה:
|