פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2006 10:28 מירי מאת:
אמא חדשה אובדת עצות
כותרת:
ילדתי בת שנה ושבועיים. היתה תמיד רגועה, שמחה, פעילה מאוד. מזה כשבוע שבועיים אם משהו לא נראה לה - פורצת בבכי הסטרי, לא מוכנה להקשיב לכלום, מתיישבת על הרצפה ובוכה או צורחת. ניסיתי להתעלם, ניסתי להרגיע - כלום.
מה עושים? זה מה שנקרא מרד גיל שנתיים? לא מוקדם מדי בשביל זה?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
20/9/2006  10:33 תחשבי אם - אמא של איתמר
20/9/2006  12:54 דיון בעמוד הבא. הנה הלינק - רוית ב'


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש