ילדתי בת שנה ושבועיים. היתה תמיד רגועה, שמחה, פעילה מאוד. מזה כשבוע שבועיים אם משהו לא נראה לה - פורצת בבכי הסטרי, לא מוכנה להקשיב לכלום, מתיישבת על הרצפה ובוכה או צורחת. ניסיתי להתעלם, ניסתי להרגיע - כלום. מה עושים? זה מה שנקרא מרד גיל שנתיים? לא מוקדם מדי בשביל זה?
|
תוכן ההודעה:
|