|
20/9/2006 10:31
|
ניבי
|
מאת:
|
מי חוותה, מי מכירה, מי יכולה ללמד ולעודד
|
כותרת:
|
לצרותיי כעת יש שם. רחם בעל צורה משונה ובתוכו ככל הנראה מחיצה. רופאי המליץ לי לבצע היסטרוסקופיה גם בשביל לאבחן את המצב וגם בשביל "לתקן" במידת האפשר. אני מבולבלת מאוד מדיעות שונות ששמעתי בעניין מאז קבלת הממצאים (באמצעות צילום רחם) רופא אחד בעד, רופא אחד נגד בטענה שאם הבאתי לעולם יצור אחר בריא (שלא לומר מושלם...) אז למה להתערב. אני ברגע אחד רוצה לעבור את ה"תיקון" ולהמשיך את חיי במודל משופר וברגע אחר נזכרת שמדובר בגוף ולא במכונית ושאף אחד לא מבטיח לי שאחרי כן הכל יהיה קל, מוצלח ולפי התוכניות. מה דעתכן חברותיי המלומדות? האם מישהי כאן מכירה אישית או מקרוב את הנושא?
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|