|
21/9/2006 21:38
|
אסנת גלבוע
|
מאת:
|
תיתי- אשמח אם תיכנסי
|
כותרת:
|
טוב זו שאלה לא ממש דחופה, אבל מעניין אותי לדעת מה פשר הבועה שיצאה לי על החניכיים. ניסיתי לפוצץ אותה עם האצבע והיא קצת התפזרה אבל אחרי כמה ימים שוב צמחה לה באותו המקום בועה. מה זה זה? למה לי?
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|