פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/9/2006 13:51 אלמונית מאת:
האם הכל בסדר איתה?
כותרת:
יש לי תינוקת בת 4 חודשים,היא אף פעם לא מתעוררת בלילות כל פעם שאני הולכת לחדר שלה לבדוק עם היא בסדר היא ישנה בשקט.
אמנם פעם הייתי נמצאת לידה אבל היא פשוט ישנה נפלא,אוכלת נפלא והיא מעולם לא חלתה והיא בקושי בוכה!

אני יודעת שזה נשמע כמו מצב טוב אבל אני מפחדת שזה אומר משהו על מום או מחלה למישהי יש עצה?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
22/9/2006  13:58 הבן שלי היה בדיוק ככה - אירנה
22/9/2006  13:59 את רצינית? משהו לא בסדר? את זורה מלח על פצעים של רבות מהבנות פה... (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
22/9/2006  14:1 כמה שעות רצופות היא ישנה? - דרומית
22/9/2006  14:13 היא צוחקת והכל אבל... - אלמונית
22/9/2006  15:40 אלמונית יקרה - מאיה של אופק ומעוף
22/9/2006  18:7 תודה רבה! (ל"ת) - אלמונית
24/9/2006  23:42 אלמוניתי- - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש