יש לי תינוקת בת 4 חודשים,היא אף פעם לא מתעוררת בלילות כל פעם שאני הולכת לחדר שלה לבדוק עם היא בסדר היא ישנה בשקט. אמנם פעם הייתי נמצאת לידה אבל היא פשוט ישנה נפלא,אוכלת נפלא והיא מעולם לא חלתה והיא בקושי בוכה!
אני יודעת שזה נשמע כמו מצב טוב אבל אני מפחדת שזה אומר משהו על מום או מחלה למישהי יש עצה?
|
תוכן ההודעה:
|