פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/9/2006 11:10 גליה מאת:
שאלה דחופה לדר' בר ולמי שמבינה- סרזט, מיגרנות איומות, מחזור
כותרת:
אני זקוקה לעזרה פה. לוקחת גלולות סרזט מזה חודש וחצי. סרזט- כיוון שהרופא טען שכמי שסובלת ממיגרנות אסור לי לקחת גלולות אחרות (לא מניקה או משהו). עד לתחילת לקיחת הסרזט דובר על מיגרנה בחודשיים. לעומת זאת, בחודש האחרון, הפצצה של איזה 6 מיגרנות, כולל 3 ברצף בתוך 48 שעות בשבוע, משהו איום ומזעזע, וכל זה באחת התקופות הכי עמוסות בחיי. העניין כזה- בעוד 10 ימים אני נכנסת לפרוייקט קסח היסטרי של 10 ימי הצגות בכורה. אסור בשום פנים ואופן שאהיה שם במחזור. מצד שני, אני עם סחרחורות מטורפות, על סף התקף אאורה מיגרני, כל הזמן..השאלה- האם ייתכן שזה לא בגלל הסרזט? (הרופא שלי טוען בתוקף שאין קשר, לעומת זאת הוא חולה כבר שבוע ובלתי זמין). אם אני מפסיקה את הגלולות עכשיו, בהנחה שהן אלו שמעודדות את המצב המיגרני, האם אני יכולה לדעת מתי אקבל מחזור? (אני שבוע אחרי תחילת הרצף של הגלולות). קייצר, תודה אם מישהו יכול פה לסייע לי...

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
23/9/2006  14:56 המלצה: תנסי לקבוע תור דחוף לכירופרקט שמטפל במיגרנות - א
23/9/2006  17:18 ל-א' מי הכירוכפרקט?אפשר יותר פרטים? (ל"ת) - גם סובלת ממיגרנות ללא הפסקה כמעט
23/9/2006  22:22 במקרה שלי - א
23/9/2006  22:58 טיפול - אמא של איתמר
24/9/2006  7:33 גליה יקרה - annat
24/9/2006  9:43 מיגרנה - ד"ר עמוס בר
24/9/2006  14:26 תודה, ד"ר בר והבנות - גליה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש