אני זקוקה לעזרה פה. לוקחת גלולות סרזט מזה חודש וחצי. סרזט- כיוון שהרופא טען שכמי שסובלת ממיגרנות אסור לי לקחת גלולות אחרות (לא מניקה או משהו). עד לתחילת לקיחת הסרזט דובר על מיגרנה בחודשיים. לעומת זאת, בחודש האחרון, הפצצה של איזה 6 מיגרנות, כולל 3 ברצף בתוך 48 שעות בשבוע, משהו איום ומזעזע, וכל זה באחת התקופות הכי עמוסות בחיי. העניין כזה- בעוד 10 ימים אני נכנסת לפרוייקט קסח היסטרי של 10 ימי הצגות בכורה. אסור בשום פנים ואופן שאהיה שם במחזור. מצד שני, אני עם סחרחורות מטורפות, על סף התקף אאורה מיגרני, כל הזמן..השאלה- האם ייתכן שזה לא בגלל הסרזט? (הרופא שלי טוען בתוקף שאין קשר, לעומת זאת הוא חולה כבר שבוע ובלתי זמין). אם אני מפסיקה את הגלולות עכשיו, בהנחה שהן אלו שמעודדות את המצב המיגרני, האם אני יכולה לדעת מתי אקבל מחזור? (אני שבוע אחרי תחילת הרצף של הגלולות). קייצר, תודה אם מישהו יכול פה לסייע לי...
|
תוכן ההודעה:
|