פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/9/2006 20:40 י.ל מאת:
לאירנה...
כותרת:
אין ספק שאת צודקת, אני גם חושבת שקשרים עוזרים, אני במקביל התקשרתי לכמה אנשים שעבדו איתי, אך בנתיים אין שום דבר, כן גם בעלי מפיץ אצל חבריו בעבודה שאני מחפשת בתחום הנהלת חשבונות, יש לי עוד שאלות לשאול אותך:
1) מה היית עונה למראיינת ששואלת אותך "כבר שנתיים לא עבדת, האם את זוכרת את העבודה?" - 10 שנים עבדתי רצוף כמנהלת חשבונות, איך אפשר לשכוח, כן גם לא היתה לי ברירה, כי שהתפטרתי הייתי בהריון, כך שהייתי צריכה לחכות ללידה ואחר כך החלטתי עוד להשאר עם הקטן שהגדל קצת, הזדמנות לפסק זמן בחיים והינה שואלים אותי שאלה כזאת מעצבנת ועוד אישה שואלת אותי, כאילו היא לא אמא...ונראה לי שבגלל זה לא התקבלתי, משרה שכל כך רציתי, גם מבחינת משכורת, עבודה, מקום עם תנאי עבודה מעולים.
2) איזה טיפים את יכולה לתת מניסיונך בראיון אישי ששואלים אותך:"ספרי על עצמך", או "איזה תכונות יש לך"? מראיון לראיון יש איזשהו שחיקה ולצערי בראיון שרציתי כל כך להצליח בו אמרתי "רגשנית וחברותית" ממש לא לעיניין שאני חרוצה, זריזה, מסודרת, אוהבת לעזור, מרוב התרגשות יצא לי שטויות....מעצבן. שהצעתי למראיינת לתת לך את מכתבי המלצה, היא אומרת לי שהיא לא מאמינה להמלצות כתובות ואם היא תרצה היא תבקש בהמשך. אפשר לחשוב שאי אפשר לאמת המלצות דרך טלפון.

אם לא הייתי בלחץ כספי, הייתי מחפשת לאט לאט עד שיהיה משהו מתאים, פשוט אני כבר שנתיים לא עובדת, נגמר דמי אבטלה, נגמר כל הבטחונות, הקטן במעון וחייבת לעבוד וכן גם התגעגתי לעבודה, להתלבש, לראות אנשים, לעבוד בתחום הנהלת חשבונות שזה גם כיף...

טוב, די לשפוך ....בקיצור, אירנה, אשמח אם תעני לשאלותיי. תודה וחג שמח.




תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
23/9/2006  21:52 הי, עניתי לך בדיון המקורי (ל"ת) - אירנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש