פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/9/2006 23:13 מתלבטת מאת:
האם יש להתקן מירנה השלכות בריאותיות?
כותרת:
אני אחרי לידה ומתלבטת האם להתקים התקן מירנה או התקן נחושת, האם מישהי או מישהו יודע/ת האם יש להתקן מירנה השלכות בריאותיות ארוכות טווח? נעשו מחקרים על הסיכוי לחלות בסרטן עקב ההתקן?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
23/9/2006  23:14 להתקים=להתקין (ל"ת) - מתלבטת
24/9/2006  20:34 מירנה - ד"ר עמוס בר
24/9/2006  21:44 צר לי להשבית שמחות, אבל- - ת
24/9/2006  23:15 תודה רבה! (ל"ת) - מתלבטת
25/9/2006  1:54 אני עם ת וגם בחרתי בהתקן נחושת כבר פעם שלישית. (ל"ת) - גלה
25/9/2006  13:11 נגד המירנה - צפונית
25/9/2006  13:51 בעד המירנה - נתנת
25/9/2006  19:44 חייבת להוסיף משהו חשוב לגבי תשובות רפואיות- - ת
26/9/2006  9:42 בואנה, ת' את ממש גנובה - נתנת
26/9/2006  23:35 נתנת: - ת
6/3/2007  14:50 דחוף מאוד - גלית
6/3/2007  14:51 דחוף מאוד - גלית
5/7/2009  1:6 מידע לדתיות - הדס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש