פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/9/2006 11:58 אורלי מאת:
עצירות ...
כותרת:
שלום בנות,
הבן שלי בן 3 וחצי, לא סבל עד כה מעצירות. כבר שבועיים קשה לו לעשות קקי ועושה כל 3-4 ימים.
אנו מעודדים אותו לשתות מים ולאכול פירות , אבל גם עד 16:00 נמצא בגן, כך שאין לי שליטה, למרות שהסבתי את תשומת ליבן של הגננות, וגם הילד מאד דעתן ועקשן וכשלא רוצה אז לא רוצה.
ברור לי שזה נובע גם מלחץ ושינוי (עבר לגן חדש), ופוחדת שיפתח עצירות כרונית... מאד בררני באוכל, אבל תזונתו לא השתנתה באופן מהותי.
מה לעשות ?
ועוד דבר - אוהב מיץ פטל, אני לא מחזיקה בבית כי לא רוצה שיעדיף את זה על פני מים, אבל כרגע אולי עדיף שישתה הרבה מיץ פטל, בקיצור האם מיץ פטל לא עושה פעילות הפוכה... ויכול להועיל ?

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
25/9/2006  14:32 העצה היחידה שיש לי בשלב הזה - אמא ל 2
25/9/2006  16:56 גם לנו היתה תקופה כזו - טלטול
26/9/2006  9:3 מיץ שזיפים (מיצוי של שזיפים מיובשים מבושלים).. וגם דגני פייבר של נסטלה. טעים ופותח סתימות. (ל"ת) - רוית ב'
26/9/2006  10:19 מה שעוזר לי (ונתתי גם לבן שלי וזה השפיע תוך דקות) - דג זהב
26/9/2006  10:45 מצטרפת להמלצה של טלטול - פגלאקס בעיניים עצומות! (ל"ת) - נוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש