שלום בנות, הבן שלי בן 3 וחצי, לא סבל עד כה מעצירות. כבר שבועיים קשה לו לעשות קקי ועושה כל 3-4 ימים. אנו מעודדים אותו לשתות מים ולאכול פירות , אבל גם עד 16:00 נמצא בגן, כך שאין לי שליטה, למרות שהסבתי את תשומת ליבן של הגננות, וגם הילד מאד דעתן ועקשן וכשלא רוצה אז לא רוצה. ברור לי שזה נובע גם מלחץ ושינוי (עבר לגן חדש), ופוחדת שיפתח עצירות כרונית... מאד בררני באוכל, אבל תזונתו לא השתנתה באופן מהותי. מה לעשות ? ועוד דבר - אוהב מיץ פטל, אני לא מחזיקה בבית כי לא רוצה שיעדיף את זה על פני מים, אבל כרגע אולי עדיף שישתה הרבה מיץ פטל, בקיצור האם מיץ פטל לא עושה פעילות הפוכה... ויכול להועיל ?
|
תוכן ההודעה:
|