|
12/10/2006 11:16
|
נטע שין
|
מאת:
|
מתרגשת מהפורום
|
כותרת:
|
מאז שבני הראשון נולד לפני כשנה ותשעה חודשים אני מוצאת את עצמי מחוברת לפורום הזה, עד עכשיו בעיקר קקוראת פאסיבית ומידי פעם עם שאלה [ לאחרונה על החלב וכן המלצה על משפחתון]. כל פעם אני מתרגשת מחדש משפע המידע המקצועי והאישי מהגיוון הרב בדעות ובעיקר מהנדיבות והטוב ששופעים מתוך ומבעד למסך המחשב. אני רוצה להודות לכל מי שענה לי ואני מקווה שלקראת השנה החדשה אני אהיה יותר מעורבת ואשתף אחרים בניסיון שלי.
אז, שנה טובה ורגועה- נטע שין
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|