פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 11:16 נטע שין מאת:
מתרגשת מהפורום
כותרת:
מאז שבני הראשון נולד לפני כשנה ותשעה חודשים אני מוצאת את עצמי מחוברת לפורום הזה, עד עכשיו בעיקר קקוראת פאסיבית ומידי פעם עם שאלה [ לאחרונה על החלב וכן המלצה על משפחתון]. כל פעם אני מתרגשת מחדש משפע המידע המקצועי והאישי מהגיוון הרב בדעות ובעיקר מהנדיבות והטוב ששופעים מתוך ומבעד למסך המחשב. אני רוצה להודות לכל מי שענה לי ואני מקווה שלקראת השנה החדשה אני אהיה יותר מעורבת ואשתף אחרים בניסיון שלי.

אז, שנה טובה ורגועה- נטע שין

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/10/2006  12:41 ###כתבה חשובה: ילדים שהולכים למעון בגיל צעיר מאד - חשופים פי כמה וכמה מילדים שנשארים בבית למחלות בדרכי הנשימה בעתיד - חני המדווחת
12/10/2006  12:46 נטע שין, מאוד נחמד לשמוע, ובקשר לכתבה - דיתי
12/10/2006  12:54 תודה נטע! נעים שרוח טובה נושבת (ל"ת) - נתי
13/10/2006  10:5 חני, זה בדיוק מה שתמיד אמרתי כאן, והיו כאלה שצחקו עלי והדווכחו איתי ש"החברה יותר חשובה!" ! בחיי, מדובר בתינוקות בני פחות משנה, על איזו חברה הן דיברו.... (ל"ת) - אירנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש