פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 14:10 י.ג. מאת:
שאלה לד"ר עמוס בר ולכל מי שמבינה - אחרי גרידה
כותרת:
שלום לכולם,

סליחה על פתיחת הודעה, לא מצאתי תשובה מפורשת.
אני אחרי גרידה (שבוע 9-10). הריון שני. שק הריון ענק, עובר קטן שלא מתפתח, לא מזהים דופק, כל כך רצינו. יש לנו ילדה מקסימה נולדה בקיסרי (עכוז).
אני חודש אחרי גרידה ועוד לא קיבלתי מחזור. ידוע לי שאמור להגיע תוך 4-6 שבועות שאחרי.
השאלה שלי כמה זמן אחרי גרידה אפשר להתחיל לנסות? אני מתכוונת להריון הבא.
מה הסיכויים להפיל שוב? לחכות הרבה - מגביר הצלחה להריון תקין?
אשמח מאוד להתייחסות.

תודה מראש,
י.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/10/2006  14:28 מצטערת לשמוע - אמירית
12/10/2006  17:29 ומנסיוני - גם אני הייתי שם
12/10/2006  19:21 מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה - annat
12/10/2006  19:36 annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  20:44 ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת) - דיתי
12/10/2006  21:37 עננת, - ריש
12/10/2006  21:40 ענת יקרה, - טובה קראוזה
13/10/2006  6:43 י.ג. וענת יקרות - יסמין
13/10/2006  8:56 עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן - דג זהב
13/10/2006  14:42 משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת) - דפנה
13/10/2006  15:2 עננת יקרה - רותי קרני הורוביץ
14/10/2006  10:2 תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי - annat
14/10/2006  10:3 אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת) - קרן
14/10/2006  14:27 צורות של צער - רותי קרני הורוביץ
15/10/2006  9:23 לכל המשיבות תודה רבה ולענת - י.ג.
15/10/2006  16:19 י.ג ועננת יקרות- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש