|
12/10/2006 14:10
|
י.ג.
|
מאת:
|
שאלה לד"ר עמוס בר ולכל מי שמבינה - אחרי גרידה
|
כותרת:
|
שלום לכולם,
סליחה על פתיחת הודעה, לא מצאתי תשובה מפורשת. אני אחרי גרידה (שבוע 9-10). הריון שני. שק הריון ענק, עובר קטן שלא מתפתח, לא מזהים דופק, כל כך רצינו. יש לנו ילדה מקסימה נולדה בקיסרי (עכוז). אני חודש אחרי גרידה ועוד לא קיבלתי מחזור. ידוע לי שאמור להגיע תוך 4-6 שבועות שאחרי. השאלה שלי כמה זמן אחרי גרידה אפשר להתחיל לנסות? אני מתכוונת להריון הבא. מה הסיכויים להפיל שוב? לחכות הרבה - מגביר הצלחה להריון תקין? אשמח מאוד להתייחסות.
תודה מראש, י.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|