פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 17:5 מתלבטת על אמצי מניעה לא קונבצניולי מאת:
מה דעתכן על קשירת חצוצרות או צינור זרע
כותרת:
אולי זה נשמע קיצוני, אבל אני לא מוכנה לשמוע יותר על הורמונים כאמצעי מניעה. גם המחשבה על גוף זר שיוחדר לתוכי ויהיה שם נוסף לידיעה שהוא לא מונע במאה אחוז גרמו לי לחשוב הלאה. אני לא יודעת במה הפרוצדורה קלה יותר- אצל האישה או הגבר אבל משהו צריך להיקשר ולחסוך ממני את כל האמצעי מניעה האחרים.
אשמח לדעת מה אתן חושבות, איך אתן רואות את זה.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/10/2006  17:21 אני באופן אישי נגד - אני גיטרה
12/10/2006  17:57 ממליצה לך לקרוא את הפרק בגופה של אישה תבונתה של אישה - ריש
12/10/2006  18:52 אני מאד מבינה אותך - אלה
12/10/2006  19:48 מה עם מעקב הפרשות? - ניה
12/10/2006  20:6 למתלבטת היקרה - אורנה דן
12/10/2006  20:45 מישהי כאן מכירה את הדיאפרגמה מקרוב? - הוותיקה עם הספוגית
12/10/2006  21:6 סתכלי כאן - גילי אבישי
12/10/2006  21:16 זהו, כאן בדיוק הייתי, וראיתי את התמונה ו-אֵפָּה... זה לא נראה אצלי ככה - הוותיקה עם הספוגית
12/10/2006  21:19 טוב, אין מה להתפלסף, אין ספק שמכרו לי מוצר פגום - הוותיקה עם הספוגית
12/10/2006  21:54 חייבת לספר משהו אישי ומביך על הפעם היחידה שהשתמשתי בדיאפרגמה - בעילום הפעם
12/10/2006  22:25 ל"}בעילום" - איזה סיפור! איזה התקן השתמשת לפני שהרית? מי הרופא ששם לך אותו? - אורנה דן
13/10/2006  5:30 לאורנה דן - בעילום הפעם
13/10/2006  7:2 אם אתם בטוחים שלא תרצו עוד ילדים - Um_Netah
13/10/2006  8:14 דברתי עם בעלי על העניין - המתלבטת
13/10/2006  16:23 לוותיקה עם הספוגית... - ט


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש