אולי זה נשמע קיצוני, אבל אני לא מוכנה לשמוע יותר על הורמונים כאמצעי מניעה. גם המחשבה על גוף זר שיוחדר לתוכי ויהיה שם נוסף לידיעה שהוא לא מונע במאה אחוז גרמו לי לחשוב הלאה. אני לא יודעת במה הפרוצדורה קלה יותר- אצל האישה או הגבר אבל משהו צריך להיקשר ולחסוך ממני את כל האמצעי מניעה האחרים. אשמח לדעת מה אתן חושבות, איך אתן רואות את זה.
|
תוכן ההודעה:
|