פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 22:43 שרוני מאת:
התייעצות דחופה לגבי משבר בגן. זקוקה לעצות...
כותרת:
אז ככה,
הבן שלי חודש הבא בן 4 נכנס השנה לראשונה לגן עירייה לגן טרום חובה וחובה. הוא הכי קטן בגן, ויש כמה ילידי אותה שנה אבל גדולים ממנו בהרבה. הכל התחיל אצלנו השנה ברגל שמאל. קיבלנו גן שלא רצינו אותו ונלחמנו קשות על מנת לקבל גן אחר באזור מגורינו. אחרי מריבות של 10 ימים עם העירייה קיבלנו גן אחר.
הילד נכנס לגן והיו לו יומיים טובים. לאחר יומיים הילד התחיל לבכות ואמר כל הזמן שלא רוצה ללכת לגן. לא ממש התרגשתי כי אני יודעת שהתחלה היא קשה, אבל יש משהו שכן מטריד אותי. ביום השלישי שהילד בגן (ואני יזכיר שהוא התחיל מאוחר בגלל הרצון שלנו לעבור גן) הסייעת המחליפה הכריחה אותו לאכול מוקדם כי היה אמור להתחיל חוג התעמלות. הילד סירב וכנראה שצעקו עליו והוא הקיא. מאז ועד היום, כל יום הילד מקיא בגן ובוכה. עד לפני סוכות הילד היה בגן קצת יותר משבועיים כשכל יום הוא מקיא בבוקר ובוכה מאד ומסרב ללכת לגן. אני מביאה אותו בשעה 08:00 ועד 10:00 הגננת כבר מתקשרת אלי שאני יבוא לקחת אותו כי הוא בוכה בהיסטריה ויושב בצד ומסרב להצטרף לגן.
מאז ההתנהגות שלו גם השתנתה. הוא תוקפני ואגרסיבי נורא, צועק עלינו ומרביץ כל הזמן. סביר שזה התפרקות של הרגשות בבית, אבל הילד השתנה לחלוטין. הוא היה ילד כל כך שקט ונעים.
היינו עכשיו בחו"ל שבועיים עם הילד וחשבתי שהפאוזה שתהיה לו תגרום לו להסתכל על הכל באור אחר, שהתשומת לב והכיף שהוא יעשה ישכיחו לו את התחושה הלא נעימה מהגן והוא ירצה לחזור בשמחה. במשך כל הטיול הילד לא הפסיק לדבר על הגן וחזר ואמר נואשות שהוא לא הולך לגן - "אני נשאר בבית!". אפילו קנינו ממתקים לתת ביום הראשון בגן כדי שיהיה לו כיף וזה בכלל לא מעניין אותו.
עכשיו השאלה: מה עושים? הילד ממש מסרב ללכת לגן. אין על מה בכלל לדבר. אני יודעת שיהיה לנו מאד קשה איתו וגם אם בסופו של דבר הילד ישאר בגן יום מלא יהיה לו לא טוב. בהשוואה לשנה שעברה שהוא היה רץ לגן ואהב נורא את הגננת ואת הילדים קשה לי לראות אותו ככה כי אני יודעת שאם טוב לו הוא מדהים.
גם לי רע. גם אני לא אוהבת את המסגרת הזו. משהו שם לא עושה לי טוב. אולי זה שהגננות כל הזמן מתחלפות, אולי בכלל זה שהילד שלי מקיא כל יום... לא יודעת אבל גם לי רע עם זה שהוא צריך ללכת לגן הזה.
חברה שלי אמרה לי שאני צריכה ללכת שוב לעירייה ולדרוש להעביר אותו לגן עם חבר שהוא מכיר משנה שעברה וככה יהיה לו יותר קל. האם כדאי? אולי גם שם יהיה אותו הדבר? אפילו שאלתי אותו אם הוא רוצה ללכת לגן עם XXX (שזה החבר הכי טוב שלו) והוא ענה שלא. הוא נשאר בבית ולא הול לשום גן.
אחרי המאבק הנוראי מול העירייה לשנות גן לגשת שוב ולהגיד שהילד שלי לא מסתגל? נראה לי שיהרגו אותי שם. אבל בשביל הילד שלי אני יעשה הכל. אבל השאלה אם זה באמת חכם?

מה אתם מייעצות לי? אני כבר היום בדיכאון מיום שני הקרוב שצריך להכניס אותו שוב לגן.

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:35 גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות - ורד של איתי
12/10/2006  23:45 שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: - maia
13/10/2006  2:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  6:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  9:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  14:20 לצאת מהגן קודם כל - דפנה
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:3 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:40 אם בראשון - טלטול
13/10/2006  17:49 שרוני, - דפנה
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש