|
12/10/2006 23:37
|
הריונית
|
מאת:
|
GBS prenatal
|
כותרת:
|
שלום בנות,
אני בשבוע 36 (הריון שלישי) ובדיקת תקבית מראה GBS חיובי. זה אומר שיש לי סטרפטוקוקוס מקבוצה B שאינו מסכן אותי אך יש סיכוי של 1% שהעובר שלי ידבק בזמן הלידה ועבורו זה מסוכן. במקרה כזה נהוג לתת אנטיביוטיקה במהלך הלידה, רצוי החל מ-4 שעות לפני הלידה עצמה. זה מקטין משמעותית את הסיכון להדבקות העובר. את כל זה למדתי היום.
מעניין אותי לשמוע ממשהיא שהיתה לה אותה הבעיה.
תודה.
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|