פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 23:45 הללי מאת:
דחוף! הצילו! בוגרות **סקרלטינה** אנא הכנסו!
כותרת:
האם הפריחה אמורה לגרד? מה אני יכולה לשים על זה כדי להקל עליה?
הרופא המתוק שלנו בחופש, נפלנו על רופא מחליף שלא נראה לי שיודע מי הוא ומה הוא, אין מי שיענה לי על השאלות האלה. הצצציייללללווווווו

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/10/2006  23:50 אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים: - maia
12/10/2006  23:53 מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת - הללי
13/10/2006  0:4 מסכנונה - גילי אבישי
13/10/2006  0:5 אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת) - גילי אבישי
13/10/2006  0:12 גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל... - הללי
13/10/2006  0:26 אפשר וגם - גילי אבישי
13/10/2006  7:17 מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית? - גלה
13/10/2006  7:22 קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי. - גלה
13/10/2006  10:14 גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת) - הללי
13/10/2006  13:16 הללי יקרה, - לימורית
13/10/2006  22:42 לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה - הללי
14/10/2006  10:1 הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת) - לימורית
14/10/2006  14:5 שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת) - רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006  18:47 הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים - שין
14/10/2006  21:12 תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים. - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש