|
13/10/2006 8:58
|
שמרית
|
מאת:
|
בקבוקי בי-פרי
|
כותרת:
|
ראשית כבר בקבוק שני שנהרס במכשיר הסטרליזציה ממש מרגיז,גם כך הבקבוקים מאוד מאוד מאוד יקרים. עם מי צריך לדבר? האם יש תגובה נאותה? שמרית האם יש בקבוק נוסף בשוק שאינו מכיל את החומר הבעייתי ואינו של חברת בי פרי??
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|