פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 8:58 שמרית מאת:
בקבוקי בי-פרי
כותרת:
ראשית כבר בקבוק שני שנהרס במכשיר הסטרליזציה ממש מרגיז,גם כך הבקבוקים מאוד מאוד מאוד יקרים.
עם מי צריך לדבר? האם יש תגובה נאותה?
שמרית
האם יש בקבוק נוסף בשוק שאינו מכיל את החומר הבעייתי ואינו של חברת בי פרי??


תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
13/10/2006  9:38 צרי קשר עם היבואן, פרטיו אמורים להופיע על גבי האריזה. (ל"ת) - ותיקה
13/10/2006  10:31 שמרית - אמא ציצי
13/10/2006  20:40 לשמרית ולאמא ציצי - אמירית
14/10/2006  0:55 מאחר ואני עובדת כרגע בחנות הרלוונטית - לשמרית
14/10/2006  9:50 כן גם חברה שלי משתמשת בצינצנות ריבה, של "דלפור" משהו והיא מרוצה. אני הזמנתי עכשיו את המאמ, איך הם? (ל"ת) - קרן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש