פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/11/2006 18:9 מבולבלת מאת:
התקן תוך רחמי ואי קבלת מחזור
כותרת:
לפני שנה וחצי שמתי התקן תוך רחמי ואני זוכרת במפורש שנאמר לי שהדימום הוא מינורי אם בכלל קיים. בכל אופן, דיברתי היום עם חברה והשווצתי בפנייה שאני מנוטרלת מחזור בשנה וחצי האחרונים והיא אמרה שזה לא נשמע לה הגיוני בוטוח משהו לא תקין. בכל אופן התגובה שלה עוררה בי תהיות לגבי זה, אני כמובן מחר אקבע תור לגניקולוג, אבל רציתי לדעת האם מישהי יודעת לגבי זה משהו, האם ככה זה אמור להיות? האם באמת משהו לא בסדר?
תודה מראש על התגובות

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
11/11/2006  19:15 אולי היא לא מכירה את המירנה - אורנה דן
12/11/2006  14:7 אם יש לך התקן מסוג מירנה - זה תקין לגמרי. אני לא קיבלתי ככה מחזור למעלה משנה וחצי (עד שהוצאתי אותו כדי להיכנס להריון שוב) (ל"ת) - חני המדווחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש