לפני שנה וחצי שמתי התקן תוך רחמי ואני זוכרת במפורש שנאמר לי שהדימום הוא מינורי אם בכלל קיים. בכל אופן, דיברתי היום עם חברה והשווצתי בפנייה שאני מנוטרלת מחזור בשנה וחצי האחרונים והיא אמרה שזה לא נשמע לה הגיוני בוטוח משהו לא תקין. בכל אופן התגובה שלה עוררה בי תהיות לגבי זה, אני כמובן מחר אקבע תור לגניקולוג, אבל רציתי לדעת האם מישהי יודעת לגבי זה משהו, האם ככה זה אמור להיות? האם באמת משהו לא בסדר? תודה מראש על התגובות
|
תוכן ההודעה:
|