ברצוני לקבל חוות דעתך על חילוקי דיעות שהתגלו ביננו, ועד ההורים בגן, לבין הגננת. המחלוקת היא לגבי הספר שינתן לילדים, בגיל 3, כמתנה ליום ההולדת שיחגג בגן. אנו בוועד ההורים אספנו כסף לקנות ספרים לילדים. איפשרנו להורים לבחור ספר מתוך רשימה של ספרים. הגננת בשום אופן אינה מסכימה לכך ומבקשת שכולם יקבלו אותו ספר עם פתק החלפה, בטיעון שילד יכול לראות מה השני קיבל ולרצות אותו דבר, והדבר עלול להרוס את כל החגיגה. לאור נסיון טוב שהיה לנו בשנה שעברה (גיל שנתיים) אנו עומדים על זכותנו לקנות (בכספי ההורים ולא כספי הגן) ספר לפי בחירת ההורים. מה דעתך על כך? האם באמת לדעתך עלולות להיות לעובדה שכל ילד מקבל ספר אחר השלכות כה קשות ששוות התעקשות של הגננת עד כדי איום לא לחגוג ימי הולדת? אודה לעצתך עינת
|
תוכן ההודעה:
|