פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 9:33 מיכל של נועה מאת:
ילד חדש ומאוד בעיתי בגן של הנסיכה שלי
כותרת:
הוא בסביבות גיל שנתיים, ילד הסטרי לחלוטין. כל פעם שאני מביאה את הנסיכה לגן, אני שומעת אותו צורח ולא סתם, אלא בצורה הסטרית לגמרי. הגננות מקרקרות סביבות, אבל כלום לא עוזר. זה נמשך ככה כבר שבועות.
אמא שלו נראית רגועה לחלוטין, לא מכירה אותה ולא רוצה לפגוע, אבל נראית מאלה שכלום לא מזיז להם.
הילד פשוט חווה טראומה כל יום ובמשך כל היום.
אני מדגישה שלא מדובר בבכי רגיל, גם נועה בכתה בהתחלה וגם ילדים אחרים, אלא מצוקה אמיתית.
אז השאלה שלי - האם זה בסדר ככה? מה זה עושה לילד? מה זה עושה לילדים אחרים? האם צריך לנסות להתערב בעדינות? אולי הוא צריך חינוך מיוחד ואמא פשוא מדחיקה את זה?
אני שואלת מתוך דאגה אמיתית לילד העומלל הזה וגם אני ממש לא מרוצה שהילדה שלי כל היום נכספת להסטריות האלה.


תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
12/11/2006  16:8 מיכל- - לל
13/11/2006  13:1 ילד חדש - לימורית
13/11/2006  13:54 הי לימורית- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש