הוא בסביבות גיל שנתיים, ילד הסטרי לחלוטין. כל פעם שאני מביאה את הנסיכה לגן, אני שומעת אותו צורח ולא סתם, אלא בצורה הסטרית לגמרי. הגננות מקרקרות סביבות, אבל כלום לא עוזר. זה נמשך ככה כבר שבועות. אמא שלו נראית רגועה לחלוטין, לא מכירה אותה ולא רוצה לפגוע, אבל נראית מאלה שכלום לא מזיז להם. הילד פשוט חווה טראומה כל יום ובמשך כל היום. אני מדגישה שלא מדובר בבכי רגיל, גם נועה בכתה בהתחלה וגם ילדים אחרים, אלא מצוקה אמיתית. אז השאלה שלי - האם זה בסדר ככה? מה זה עושה לילד? מה זה עושה לילדים אחרים? האם צריך לנסות להתערב בעדינות? אולי הוא צריך חינוך מיוחד ואמא פשוא מדחיקה את זה? אני שואלת מתוך דאגה אמיתית לילד העומלל הזה וגם אני ממש לא מרוצה שהילדה שלי כל היום נכספת להסטריות האלה.
|
תוכן ההודעה:
|