5/5/2009 14:8
|
גילמור
|
מאת:
|
אוף כיתה א'
|
כותרת:
|
הילד מגיע עם המון שעורי בית, עם הערות שלא מספיק למלא את המשימות בכיתה טוען שקשה לו, שהוא לא מרוכז.. מקשקש על השולחן וכו' בבית אין בעיה עם שעורי הבית (עושה באי חשק אבל עושה בלית ברירה+השלמות מה שלא הספיק בכיתה. מדי פעם חוזר עם צל"ש שהספיק הכל.. היום היה להם מבחן!! וזה לא המבחן הראשון.
נדמה לנו שמשעמם לו. הוא למד לקרוא וקורא יפה. השפה שלו מאוד עשירה מהבית ומגיל 0 שומע סיפורים שאנו מקריאים לו או בע"פ שאבא ממציא (דמיון מוטרף ושפה עשירה) הטקסטים בכיתה משמימים (אודי ורינה יצאו לפיקניק וכד') המורה אמרה שאולי יש בעיה במוטוריקה עדינה שהוא מתעיף להחזיק עפרון אבל זו ממש לא נראית לנו הבעיה.
מחברים בבתי ספר אחרים אנו שומעים על ילדים שבכלל באים לבי"ס עם קלמר וזהו.. היום שלחתי אותו עם 4 חוברות כבדות (קיבלו שתי חוברות חדשות עוד לפני שסיימו את השתיים הקודמות- בקושי אני הצלחתי להרים את הילקוט.
מבחינה חברתית הוא בסדר גמור, יש לו 3 חברים טובים בכיתה. דיברתי עם אמא אחרת שהיא בעצמה מורה והיא אמרה שהיא ממש מרחמת עליהם בגלל כמות השעורים וזו החלטה של המורה כמה שעורים לתת.
קבענו פגישה עם היועצת לעוד שבוע.. יש להם גם שעור אמנות, סיפריה וכו' אבל נראה לי שיש דחיפה מוטרפת מדי אחרי חשבון וקריאה.
אני לא יודעת מה אני בדיוק שואלת? ככה זה כיתה א'? אני זוכרת שאצלנו היה הרבה יותר איטי ורגוע, אולי לבנים זה אחרת. תודה..
|
תוכן ההודעה:
|
תגובות נוספות
|