פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/12/2012 0:10 דפלול מאת:
ילד אלים בכתה - כיצד להבטיח את שלומם של הילדים?
כותרת:
זוהי השנה הרביעית שאנחנו מתמודדים עם ילד אלים בכתה של בתי :-(
בשל החמרת האירועים החליטו ההורים להתארגן ולדרוש מבית הספר.... מה?

אשמח להצעות ותובנות מכל אחת - בין אם על סמך ניסיון ובין אם לאו. מה אפשר לדרוש ולצפות שבית הספר ייענה? מה לא ייחשב טיפוס על עץ גבוה שרק יפגע בילדים? רעיון אחד שעלה לי הוא "מורת שילוב" שתהיה צמודה לילד, גם בהפסקות, ותיירט התפרצויות כאלה.

כשהילד הזה רגוע הוא לבבי וחייכן אבל כשהוא נכנס לעצבים (וזה קורה לאחרונה יותר ויותר) הוא מכסח את כל מה שבדרכו. זה אומר מכות, חניקות, השלכת חפצים. בשנה שעברה היכה ילד עם כיסא והילד נזקק לטיפול רפואי. השנה תודה לאל אף אחד לא אושפז אבל תדירות האירועים עולה והם עכשיו נראים חסרי גבולות כי מופנים גם לצוות המורים. בית הספר לא מראה שום סימן שהמקרה דחוף לו ומטפל בדרך הרגילה: דו"חות התנהגות והשעיה ליום ולא שום דבר מעבר לזה. פשוט גלגל של חוזר חלילה: מאוד חלילה :-( טיפול סטנדרטי שכזה לא אפקטיבי לגבי מישהו (שלדעתנו) יש לו בעיה שעד שלא יטפלו בה לעומק לא תיעלם מעצמה. הדו"חות הללו וההשעיות ליום אפקטיביים רק לשובבים ששוכחים את עצמם - זה עוזר להם להיזכר איך להתנהג. אבל זה לא רלוונטי למי שככל הנראה אין לו אפשרות להתיישר.

מה דעתכן? מה הייתן דורשות שבית הספר מסוגל לעמוד בו?

תודה!!

תוכן ההודעה:


תגובות נוספות
2/12/2012  0:22 שיהיה לו חונך! (ל"ת) - גלה
2/12/2012  1:29 חונך! - Me
2/12/2012  5:39 דחוף, לפני 4 שנים - חסויה להפעם
2/12/2012  11:4 מסכימה עם קודמותי - אבל: לפני עיתונות ו"השביתו" (איתם אני פחות מסכימה) - מציעה ש.. - דרורית אמיתי-דרור
2/12/2012  11:10 תודה עמוקה לכולן ובמיוחד לדרורית! מעבירה להורים את ההמלצות כלשונן ואמשיך כמובן להתעדכן ולבדוק כאן ואח"כ לעדכן בחזרה (ל"ת) - דפלול
2/12/2012  11:24 אתן יכולות לפרט לגבי נושא החונך? - איריס ש'
2/12/2012  13:31 מוסיפה עוד כמה דברים: - maia
2/12/2012  21:27 תודה שוב ועדכון - דפלול
4/12/2012  12:20 דפלול היינו בסרט הזה - מאמוש
4/12/2012  13:19 תודה מאמוש ושמחה שהמצב השתפר! (ל"ת) - דפלול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש