10/12/2002 13:10 איילת שאלה דחופה לרופא ולמי שיודעת בקשר לבעיה שנתגלתה לתנוקת שלי אני מאוד מודאגת
10/12/2002 13:41 נני    גם לבתי היתה וגינה סגורה.  
10/12/2002 13:47 נירה    שימי לב לדיון הבא, יש בתוכו הפניה לעוד דיון בנושא  
10/12/2002 14:15 איילת    נני ונירה תודה לשתיכן ושאלה לגבי המשחה  
10/12/2002 14:26 נירה    איילת, לא יכולה לעזור לך מכיוון שאני לא השתמשתי בשום משחה,  
10/12/2002 21:33 יסמין    משחת אסטרוגן ולא סטרואידים  
11/12/2002 7:49 פרופ' שאול דולברג ניאונטולוג בכיר ומוהל    הדבקות השפתיים  
11/12/2002 7:50 נני    איילת,  
12/12/2002 19:21 איילת    תודה תודה מה הייתי עושה לולא הפורום הזה לת (ל"ת)