15/2/2003 11:36 נתי צינון וחום בהיריון
15/2/2003 16:20 קרן    קצת נדחפת - דקסמול קולד בהנקה - האם טעות גורלית?  
15/2/2003 16:41 זהר    לא הסוף אבל אולי תזדקקו לקפיצת גדילה יזומה  
15/2/2003 17:14 ליאתיתי    ולשתות המון המון המון... אבל ממש המון, ככה שלחלב לא תהיה ברירה אלא לשפוע. בהצלחה! (ל"ת)  
16/2/2003 8:51 שרון א.    קרן יקרה,  
16/2/2003 10:3 זהר    שרוני חיכיתי לתגובתך בתור מי שהיתה שם... ועדיין מיניקה במרץ... נשיקות לך ולקטנה. (ל"ת)  
16/2/2003 17:24 ענת ב    נתי, שלושים ושבע נקודה שמונה או שלושים ושמונה נקודה שבע?