27/10/2003 14:31 תמר גזים ? הצילו
27/10/2003 14:54 annat    תמר יקרה  
27/10/2003 15:26 טליה    לנו עזר "גרפווטר". (ל"ת)  
27/10/2003 15:42 אחת    לנו עזר בייביזים ןלהרים את הרגליים כמה שיותר כלפי הבטן  
27/10/2003 16:23 מאיה של איתי    בנוסף לכל מה שנאמר...  
27/10/2003 17:6 annat    אה, נכון!  
27/10/2003 17:39 ליאורקה    לנו לא ממש עזר כלום  
27/10/2003 17:53 annat    לענין הציצי: חולקת על ליאורקה  
27/10/2003 18:10 בלו    annat - נכון. גם אצלנו עבד יותר טוב מהכל..באופן כללי אליענה חיה בחודשים הראשונים במנשא עם הפסקות לאמבטיה הנקה והחלפת טיטול.. (ל"ת)  
27/10/2003 18:54 ליאורקה    הבנתן אותי לא נכון לגבי הציצי (:  
27/10/2003 19:15 annat    דווקא אצלנו מוצץ (שבד"כ מתקבל באהדה) לא שרד שניה בפה הצורח, אבל ציצי - אדרבא ואדרבא (: (ל"ת)  
27/10/2003 20:57 lilach    לתמר-אולי אני אשמע לך קיצונית אבל  
27/10/2003 21:2 תמרה    לי זה נשמע כמו הסיוט שאני עברתי ושזה כן היה / עדיין אבל פחות - גזים  
27/10/2003 22:3 תותי    עוד תנוחה שאולי תעזור  
28/10/2003 18:14 גלית    לנו עזר האסידופולוס של סולגאר