17/7/2004 6:35 שני דחוף דחוף, הילד עם כאבי בטן חזקים ושלשולים !
17/7/2004 7:46 מופ    גם אצלנו  
17/7/2004 8:40 מירי    גם לתינוק של אחותי סובל מזה  
17/7/2004 9:50 מוניק    OT בנושא שלשול  
17/7/2004 9:52 אסיה    יש מה לעשות  
17/7/2004 10:3 אסיה    תשובה למוניק  
17/7/2004 10:19 קרן .א    למוניק  
17/7/2004 11:8 מוניק    לאסיה וקרן א.  
17/7/2004 14:2 שני    תודה רבה לכל העונות, אסיה יישמתי ואכן יש שיפור! (ל"ת)  
17/7/2004 16:11 אסיה    שני , יופי !!! אני שמחה שיכולתי לעזור  
17/7/2004 16:47 לירון    אסיה- אני כל כך מתנגדת לעיסוי נגד כיוון השעון!!!!  
17/7/2004 17:12 עוד מדווחת    לירון - את לא היחידה  
17/7/2004 18:17 אסיה    ללירון ולעוד מדווחת  
17/7/2004 19:41 רינת א'    מצטרפת לאסיה  
17/7/2004 22:54 לירון    לרינת ואסיה  
18/7/2004 12:57 רינת א'    לירוני