בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

אופנת הריון - קיץ 2006: טרנדי, סקסי ונשי בד בבד

 גרסת הדפסה   
 
מאת: רותי קרני הורוביץ

קיץ 2006 התחיל טוב עבור ההריוניות. 26 מעלות בממוצע בבוקר יוני, ערביים קרירים למשעי ואפילו מעט עננים פה ושם. כל אלו הם ידידיה הטובים של האשה בהריון, שכן מי שכבר ילדה בסוף הקיץ יודעת עד כמה קשה לסחוב כשאגלי הזיעה והשמש מערפלים את ההכרה הטרופה ממילא באוגוסט ישראלי מהביל.

מזג נוח הוא גן עדן למעצבי אופנה. כיף לחיות, כיף לקנות, נוח לחנות ולדעת שחוזרים למכונית שאינה עולה בלהבות.

אתר אמנות הלידה קיבץ שלוש יוצרות ישראליות מובילות בתחום עיצוב בגדי ההריון, ועוד חנות מעצבים, כדי לפענח את קוד אופנת ההריון העדכנית של הקיץ.

הקו השולט טרנדי ומדוגמ"ח, ובמקביל זורם ליין רך וסקסי מאד. הטאצ`ים של הרטרו עושים פייד אחרון, לקראת היעלמות מוחלטת בחורף, ושלל בדי טריקו-לייקרה דקיקים מתפשטים לכל הגזרות.

אסנת גלבוע


אסנת גלבוע היא מעצבת ישראלית מסקרנת. ללא כל הכשרה פורמלית אך עם הרבה כשרון ותעוזה, מצליחה גלבוע להוציא תחת ידיה זו השנה החמישית ברציפות קולקציות חדשות, מקוריות ושימושיות בחנות המותג שלה sexy-nine ברמת-גן.

בהשראת הקיץ הקודם, הלוהט, עיצבה גלבוע ליין דגמ"חי מאוורר הכולל מכנסי ברמודה וחצאיות, המשלים את עצמו עם גופיות סבא ארוכות העשויות בד ריב נמתח וגמורות בתפר מסתלסל, ומקושטות בריקמה פרחונית מלפנים. מחירים: גופיות- 159 שקל, ברמודות- 229 שקל.

גלבוע מציעה מגוון גדול של גזרות מכנסי הריון באורכים משתנים. החל בברמודה, דרך שבע שמיניות וכלה באורך קלאסי. דוגמאות הבד השולטות הן ג`ינס מפוספס בברמודה וכותנה בהדפס צבאי, בייבי דריל דקיק באפור שחור בשבע שמיניות ומכנסיים ארוכים מכותנה אפורה ושחורה המעוטרים בכיסי ג`ינס ובפסי גומי כסוף. מחירים: 179-249 שקל.

בצד הליין הצבאי, הנוקש והקלאסי מציעה גלבוע הקיץ טוניקות אתניות, פרחוניות, מפוספסות ובמראה רטרו. הטוניקות חצויות מלפנים (מרזה!), ועשויות בדי כותנה- לייקרה נושמים ודקים. לדברי גלבוע הטוניקה מתאימה גם לנשים אחרי לידה ולנשים `רגילות` שקונות את הטוניקות משום שהן אוהבות להתלבש נוח. קשירת הכתפיות של הטוניקות חופשית, כך שניתן להתאים את עומק המחשוף לפי עומק מצב הרוח והאישיות. מחיר טוניקה: 239 שקל.

באגף החצאיות והשמלות מציעה גלבוע שמלת סטרפלס אוורירית, הנקשרת ברצועה דקיקה על העורף. הסטרפלס פרחונית, ועשויה בד רשת רזיל נמתח, המכסה ביטנה דקיקה. השמלות מגיעות בשילובים של גווני רטרו קלאסיים: בננה- חום- כתום, או שחור- ירוק- ורוד. מחיר שמלה: 329 שקל.

חצאיות המותג sexy nine בנויות בשני קוים מקבילים: נוקשה-צבאי מול אוורירי, המפוספס ברכות. חצאית הג`ינס באורך מידי, נוחה להשתלב עם רוב הטופים שיעלו על הבטן ועל הדעת. כיסי דגמ"ח צידיים וחגורת גומי כסופה ועבה מכבירים שיק ועדכניות. הגומי יושב מתחת לבטן. חצאיות הכותנה דקיקות ומודפסות בפסים בכחול- לבן- תכלת- צהוב, או ורוד- לבן- אפרסק- צהוב. חצאיות אלו הריוניות במיוחד, ורצועת כותנה–לייקרה מושחלת גומי מושיבה אותן נמוך על הבטן. דגם אחר, מדוגר, משלב שלוש קומות, כשביניהן תפר אוברלוק בולט וגס. גם כאן עושה גלבוע שימוש בטריקו לייקרה דק. גומי- סאטן שיושב מתחת לבטן מתאים גם לנשים שאינן בהריון. מחירים: 139-199 שקל.

חולצות במראה שכבות מבד טריקו לייקרה משלימות את הקולקציה. שרוול קצרצר וסיומות אוברלוק מאותתות קז`ואל לא משתדל. להשיג באפור אמריקאי וזית. מחיר: 149 שקל.

לנועזות, מציעה גלבוע חולצות סטרפלס (tube) בצבעי ברזיל: צהוב או ירוק, שמכילות חזיה פנימית עם גומי ובאות באורך שמכסה כל בטן. חולצות הסטרפלס עשויות, איך לא – מבד טריקו לייקרה, מודפסות ומחירן: 99 שקל.

גלבוע מציעה השנה גם private collection (ייצור חד פעמי של דגם בכמות קטנה), של גופיות לייקרה ארוכות במיוחד, עליהן הוסיפה ניטים בכל מיני צורות וצבעים. אין 2 גופיות זהות. מחיר גופיה כזו: 159 שקל.

מידות מ-petite (36) ועד מידה 44.

טיפ המעצבת: גם בהריון הישארי נאמנה לעצמך ולסגנון הלבוש שלך. אל תקני פריט הריון שלא באמת נדלקת עליו.

לאתר של אסנת גלבוע

מירב פליישר


המעצבת מירב פליישר, בוגרת "בצלאל", היא ההוגה של קולקציית `חצאים` הייחודית לבית האופנה `דרך`. הרעיון פשוט וגאוני – במקום חולצה שלמה, יש שני חצאי חולצות שכל אחד מהם מכסה רק צד אחד של החזה, ויחד הם משתלבים לחולצת מעטפת. למה זה טוב? המון שילובי צבעים, נוחות בהריון, בהנקה ובכלל, ועניין.
השנה הורחבו גווני הקולקציה והבדים, בשפע של צבעים – חלקים ומודפסים – מה שמאפשר משחק רב בין החצאים. החולצות מגיעות בשני אורכים – אורך מותן ואורך טוניקה (עד אמצע הירך) ומשתלבות עם חלק משלים (שמסתיים מתחת לחזה).
בדי ויסקוזה-לייקרה, נופלים קרוב ומחמיא וידידותיים לגוף המשתנה בההריון. החולצות מותאמות במיוחד גם להנקה ללא חשיפת החזה. חצי אחד מורם בתורו, ויחד עם התינוק היונק מתקבל מראה דיסקרטי ומאורגן היטב.
צבעי קולקציית קיץ 2006 – לבן, שחור, ורוד בייבי, ורוד בזוקה, ירוק תפוח, ירוק אבוקדו, טורקיז, כחול, תכלת, אדום, כתום, חום, צהוב בננה, אפור, חמרה, חציל ועוד.
המודפסים: פרחים מאוירים בשחור/לבן, פסים, דוגמת רטרו גאומטרית, ובד בסגנון בטיק.
קולקציית הקיץ כוללת גם מכנסיים בגזרה המאפשרת כיסוי הבטן עד לגובה סטרפלס או לחצאית. המכנסיים מתאימים גם לאחר ומגיעים בגזרת 7/8 ובגזרה ארוכה. צבעים: שחור, לבן, חום ואפור ובמידות S-XL.
כל החולצות במידות S-XXL.
מחירי קולקציית הקיץ:
בסיס משלים – 70-85
חולצת מותן – 110-120
טוניקה – 152
מכנסיים – 199
שרוולונים – 44-88

חנות הסטודיו נמצאת במושב שבי ציון, ואת הקולקציה ניתן להשיג בחנויות בכל רחבי הארץ. רשימה מלאה ניתן למצוא באתר. אפשר להזמין גם טלפונית: 04-9520868, ולקבל בדואר לכל הארץ.

לאתר של בית האופנה דרך

אבישג ארבל


ארבל (32), בעלת תואר שני בעיצוב (בצלאל) מעצבת למעלה מ- 10 שנים ועבודותיה הוצגו בתערוכות בישראל וביפן.
קולקציית הקיץ של ארבל בנויה על מגוון עשיר של שמלות באורכים ובמחשופים שונים, מכנסיים וברמודות, חולצות חשופות גב, גופיות, חולצות ללא שרוול וטישרטס בסגנונות מגוונים. הקו המאפיין - נשי וסקסי.

בעיצוביה שמה ארבל דגש על תנאי האקלים הישראלי. ביטוי לכך ניתן בבחירת הבדים כותנה לייקרה, פשתן, ג`ינס לייקרה וויסקוזה ובגזרות הנוחות.

מחירי רוב הפריטים נעים בין 80- 300 ש"ח

שיווק הקולקציה ישירות מהסטודיו הביתי של ארבל ברחוב בזל 38 בתל-אביב, בחנויות דיאדה, בחנויות מעצבים ובמכירות ביתיות ברחבי הארץ.
לאתר של מעצבת האופנה אבישג ארבל


מאדרלנד


קולקציית אביב קיץ 2006 של מאדרלנד כוללת 3 קבוצות עיקריות: טרנד, בייסיק וparty collection ומתאפיינת באוירה רומנטית, רכה ונינוחה. הפריטים מיובאים מחברות אירופאיות מובילות כ, noppies vida vita ,queen mum ,fragile.

כרגיל למאדרלנד, האייטמים מוקפדים ויקרים, ונותנים מענה לנשים בהריון החל מהשלבים ההתחלתיים ועד לאחר הלידה. העיצוב והגימור לעילא, וצמוד לטרנדים העולמיים באופנה.
בין הדגמים: מכנסי דגמ"ח באורכים שונים, גינסים בגזרות נמוכות עם קיפול או בלי, שמלות במבחר הדפסים, גופיות בגימור תחרה עדינה, סטרפלסים, חצאיות כפריות, וטוניקות הנלבשות עם טייטס באורך הברך.

הצבעוניות בהירה: לבן שמנת חול ואבן בצד גווני תכלת, חום, ירוק וטורקיז. הבדים: אריגים שקופים, תחרה עדינה, כותנה, ויסקוזה ומשי היוצרים יחד מראה נשי רומנטי ומעודכן.
מכנסיים 389 ₪ - 649 ₪

חולצות טוניקות 199 ₪ - 429 ₪

שמלות – 399 ₪ 589 ₪

ליין הבייסיק – מכנסיים בגזרות גבוהות או נמוכות, שמלות מחמיאות המונחות היטב על הגוף לצד חולצות וטוניקות במראה הקלאסי.
מכנסיים 289 ₪ - 429 ₪
חולצות 99 ₪ 389 ₪

Party collection
קולקציית בגדי הערב כוללת שמלות ערב מבדי משי, שיפון, טאפט ותחרה, חליפות מכנסיים המחמיאות לגוף, טוניקות בגימור אורגנזה המשתלבות היטב עם מכנסי ויסקוזה בגזרה מתרחבת, מבחר עליוניות עדינות ושקופות המשתלבות היטב עם הפריטים האחרים ויוצרות מראה אלגנטי ומושלם.

העיצובים נקיים, הגזרות מחמיאות לגוף ומבליטות את הבטן הצומחת. יש אפשרות לשכור חלק מהפריטים בקולקציית הערב

מחירים – קנייה – 429 ₪ 1950 ₪
שכירות – כ – 649 ₪ לדוגמא לשמלת ערב מפוארת.

לאתר מאדרלנד

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
 


אסנת גלבוע: בדגמ"ח וברטרו

 


אבישג ארבל: בנוחות ובטבעיות

 


מאדרלנד: במוקפדות ובבינלאומיות

 
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש